خبرگزاری کار ایران

معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی خبر داد:

تلاش آتش‌نشانان برای مهار دو آتش‌سوزی همزمان در رشت

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۶۶۹

معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی در پشت بام یک باب منزل مسکونی و آتش‌سوزی داخل یک باب مغازه مخروبه همزمان در رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، در پی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر مشاهده دود و آتش از داخل یک باب مغازه مخروبه سریعا دو دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه واقع درخیابان شریعتی، زرجوب اعزام شدند.

 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی رشت در این باره اظهار داشت: دقایقی بعد از تماس شهروندان خبر آتش سوزی در پشت بام یک باب منزل مسکونی واقع در ابتدای خیابان شهدا- خیابان سرچشمه به این مرکز اطلاع داده شد که سریعا ۱۲ دستگاه خودروی اطفایی از ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه ۳۳ تن آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی  گفت: به محض رسیدن تیم نخست آتش‌نشانان اعزامی و مشاهده شعله های خشمگین آتش در سقف منزل مسکونی که به قسمتی از سربندی منزل مسکونی همجوار نیز سرایت کرده بوده، اعلام وضعیت فوق العاده شد و در اقدامی فوری از گسترش آتش جلوگیری بعمل آمد.

 وی در ادامه با بیان اینکه بواسطه نبود دیوار آتش بر در سقف منازل مسکونی احتمال سرایت آتش از سه نقطه وجود داشت، افزود: بلافاصله آتش نشانان اعزامی به همراه تیم های کمکی از سه نقطه به آتش حمله ور شدند و نسبت به اطفای کامل و پیشگیری از گسترش آتش اقدام کردند.

مومنی علت و میزان خسارت وارده را در دست بررسی خواند و افزود: خوشبختانه این حادثه با توجه به شرایط جوی و بارش شدید باران و تراکم سازه‌ای و همچنین متصل بودن سربندی منازل مسکونی هیچ مصدومی نداشت و با اقدام سریع آتش نشانان،  از گسترش بیش از پیش آتش جلوگیری شد.

گفتنی است، آتش‌سوزی در مغازه مخروبه که ناشی از به آتش کشیدن ضایعات بود نیز در همان نقطه اطفا شد و به نقطه دیگری سرایت نکرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز