خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

آتش‌سوزی گسترده در سوله‌های تولید فیلتر روغن

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۱۲۷

با توجه به گزارش اولیه از شدت حریق، ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ۸ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزاتی همچون نردبان و تانکر‌های آب به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی گسترده در سوله‌های تولید فیلتر روغن در جنوب تهران خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره چگونگی بروز این حادثه گفت: ساعت ۷:۴۲ صبح امروز آتش‌سوزی گسترده‌ای در یک مرکز صنعتی در خیابان فداییان اسلام بعد از تقاطع آزادگان به ایستگاه آتش‌نشانی اعلام می‌شود.

وی افزود: با توجه به گزارش اولیه از شدت حریق، ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ۸ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزاتی همچون نردبان و تانکر‌های آب به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، افزود: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که حریق در سه سوله مسقف شیروانی قدیمی رخ داده که از میان این سه سوله، دو سوله کاملا شعله‌ور شده بود.

وی با اشاره به اینکه حدود ۲ هزار متر وسعت سوله‌ها بود، گفت: اولین سوله که ۶۰۰ متر مربع وسعت داشت، کارخانه‌ای برای تولید و نگهداری فیلتر روغن بود که دچار آتش سوزی شد که با شعله ور شدن آتش در آنجا آتش به سوله‌ کناری نیز نفوذ کرده بود.

ملکی گفت: انتشار آتش به سوله‌ها و کارگاه‌های دیگر نیز ممکن بود، به همین دلیل آتش‌نشانان از چندین جهت عملیات خود را برای اطفای حریق آغاز کرده تا ضمن جلوگیری از انتشار آتش‌سوزی به سوله‌های دیگر آن را مهار کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت اما یکی از عوامل آتش نشانی مصدوم شد و در محل توسط عوامل اورژانس مورد مداوا قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه خسارات به جا مانده از این آتش سوزی بسیار بالا است، گفت: هم‌اکنون آتش‌نشانان مشغول عملیات لکه‌گیری و ایمن‌سازی هستند و تا دقایقی دیگر به عملیات خود خاتمه خواهند داد.

به گفته وی، علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز