خبرگزاری کار ایران

فرماندار سیاهکل خبر داد:

رفع موانع تولید و اشتغال با تصویب طرح بخشش دیرکرد معوقات بانکی در دولت تدبیر و امید

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۰۴۵

فرماندار سیاهکل با بیان اینکه دولت تدبیر و امید گام‌های موثری در جهت رفع موانع تولید و اشتغال برداشته است، اظهار کرد: دولت با تصویب طرح بخشش دیرکرد معوقات بانکی در این مسیر گام برمی دارد.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، اسلامی فرماندار سیاهکل در نشست کمیسیون بانک های شهرستان سیاهکل، با بیان اینکه دولت تدبیر و امید گام های موثری در جهت رفع موانع تولید و اشتغال برداشته است، اظهار کرد: دولت با تصویب طرح بخشش دیرکرد معوقات بانکی تسهیلات 100 میلیون تومانی نشان داد که تمام توان خود را برای خروج از رکود به کار گرفته است.

فرماندار سیاهکل روستاهای فشتال و ملامحله را پایلوت طرح روستای فاقد بیکار در این شهرستان دانست و افزود: پرداخت وام های بدون سود صندوق کار آفرینی امید و دیگر تسهیلات بانک کشاورزی در بخش به زراعی و دامداری مرهمی بر زخم بیکاری شهرستان بوده است.

وی از سرپرستان بانک ها خواست مولفه های وسعت بالا، کوهستانی بودن، بیشینه و کمینه دمایی و میزان محرومیت شهرستان‌ها را مد نظر قرار دهند و خاطرنشان کرد: نباید اعتبارات تنها براساس جمعیت تخصیص پیدا کند.

این مقام مسئول‌شهرستان سیاهکل را چهارمین شهرستان گیلان از نظر وسعت دانست و گفت: متاسفانه گاهی در تخصیص اعتبارات، شهرستان هایی که یک سوم سیاهکل مساحت‌دارند 10 برابر سهم می‌گیرند لذا مدیران بانک های شهرستان این مهم را از سرپرستی ها مطالبه کنند.

اسلامی کسب رتبه اول سیاهکل در سرشماری و موفقیت در اجرای طرح شهرستان بدون قلیان سرا را نشان‌دهنده ظرفیت این شهرستان در الگو بودن دانست و یادآورشد: سیاهکل باید به این خودباوری برسد که می تواند در جهت ایجاد اشتغال و رسیدن به توسعه مطلوب نیز شاخص عمل کند.

فرماندار سیاهکل با بیان اینکه پوشش 31 درصدی کمیته امداد و 19 درصدی بهزیستی زیبنده شهرستان نیست، عنوان کرد: باید با کمک هم بتوانیم با ایجاد شغل‌های خرد و بالابردن درآمد شهروندان این آمارها را بهبود ببخشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز