خبرگزاری کار ایران

ربیع فلاح ‌جلودار در جلسه کارگروه اشتغال مازندران:

بایددغدغه بیشتری در زمینه اشتغال مد نظر قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۹۳۴

رقم اختصاص داده شده برای ایجاد اشتغال مناسب نیست و نیاز است دغدغه بیشتری در این زمینه مد نظر قرار گیرد.

استاندار مازندران با تاکید بر تقویت تشکل‌های بخش کشاورزی استان، گفت: تمامی فعالیت‌های حوزه کشاورزی استان به بخش خصوصی واگذار شود.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح ‌جلودار در جلسه کارگروه اشتغال مازندران بیان داشت: برنامه‌ریزی برای واگذاری بسیاری از تولیدات به بخش خصوصی در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سیاست دولت حمایتی و نظارتی است، اظهار کرد: با این باور باید بخش ترویج را سازمان های مردم نهاد بخش کشاورزی برعهده گیرند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: اعتقاد به فعالیت بخش خصوصی باید در استان نهادینه شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی کشاورزی باید تمام فعالیت های بخش کشاورزی را از طریق تصدی گری بر عهده بگیرد، تصریح کرد: در این برهه وظیفه سازمان جهاد کشاورزی صرفا نظارت بر فعالیت های نهادهای حوزه کشاورزی باید باشد.

فلاح بیان داشت: برای توسعه کشاورزی مازندران باید استقلال نسبی به فعالان بخش خصوصی بدهیم و در برنامه ششم این موضوع در دستور کار قرار گیرد که بخش خصوصی اثرگذار در حوزه تولیدات مازندران فعال شوند.

استاندار مازندران درباره قانونی کردن تسهیلات بانک‌ها برای ایجاد اشتغال، بیان کرد: بیشتر تسهیلات برای ایجاد اشتغال باید با تصویب کارگروه استان مازندران پرداخت شود.

نماینده عالی دولت در استان افزود: برخورد موازی در حوزه اشتغال در زمینه پرداخت تسهیلات مورد قبول استانداری مازندران نیست، برای توسعه اشتغال به نظر بانک توجه می‌کنیم ولی هر اشتغالی که نیاز به تسهیلات دارد باید در کارگروه اشتغال استان تصویب شود.

وی خطاب به مسئولان بانک‌های مازندران گفت: زمینه جذب اعتبارات تعیین شده برای استان فراهم شود و این موضوع توسط کارگروه به صورت منسجم پیگیری گردد.

فلاح‌جلودار خاطرنشان کرد: رقم اختصاص داده شده برای ایجاد اشتغال مناسب نیست و نیاز است دغدغه بیشتری در این زمینه مد نظر قرار گیرد.

فلاح درباره طرح‌هایی که در اختیار بانک‌ها وجود دارد، بیان کرد: بانک‌ها پرونده‌ها تسهیلات را سریع‌تر تعیین‌تکلیف کنند.

وی بیان داشت: کارگروه‌ اشتغال باید نسبت به ساماندهی پرونده اشتغال استان اقدام مناسبی داشته باشند و تا جلسه بعدی همه بانک‌ها نسبت به تعیین ‌تکلیف پرونده‌ها اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز