خبرگزاری کار ایران

مدیر دفتر توسعه گردشگری شهرداری رشت خبر داد:

چاپ نقشه‌گردشگری رشت/ ایجاد کیوسک‌های اطلاع‌رسانی در ۵ نقطه‌شهر

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۴۹۱

مدیر دفتر توسعه گردشگری شهرداری رشت گفت: رشت مسیر توسعه‌خود را بر مبنای‌صنعت گردشگری قرار داده و بر این اساس کیوسک‌های اطلاع رسانی را در ۵ نقطه از شهر رشت پیشنهاد شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، سید رضا موسوی روزان، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت در یکصد و نوزدهمین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت اظهار کرد: راهبرد آینده فرهنگی شهر رشت در کمیسیون فرهنگی مورد توجه قرار می‌گیرد و در ارتباط با موضوع راهبرد فرهنگی کارگروهی تشکیل می‌شود.
 
نامگذاری تعدادی از معابر در رشت و بررسی لایحه ایجاد پنج کیوسک اطلاع‌رسانی گردشگری دستورالعمل جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت بود.
 
حسن هادیزاده، مدیر دفتر توسعه گردشگری شهرداری رشت اظهار کرد: رشت مسیر توسعه خود را بر مبنای صنعت گردشگری قرار داده است و بر این اساس کیوسک‌های اطلاع رسانی را در ۵ نقطه از شهر رشت پیشنهاد دادیم.
 
وی بلوار افتخاری، بلوار ولی عصر، بوستان ملت، بلوار خلیج فارس و میدان مصلی را نقاط هدف نصب کیوسک‌های اطلاع رسانی گردشگری عنوان کرد و گفت: در این کیوسک‌های گردشگری خدمات لازم و راهنمایی به گردشگران ارائه می‌شود.

هادی‌زاده از چاپ نقشه گردشگری رشت خبر داد و بیان کرد: مدتی بود نقشه گردشگری رشت چاپ نمی‌شد و برای طراحی این نقشه از تجربه شهرهای دنیا استفاده کردیم و تمامی شهرهای ایران را مطالعه کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بوستان‌ها و جاذبه‌های گردشگری را در نقشه راهنمای گردشگری رشت مشخص کردیم و سعی کردیم از نمادهای رنگی استفاده کنیم تا برای گردشگر خسته کننده نباشد.

مدیر دفتر توسعه گردشگری شهرداری رشت ارائه معرفی جاذبه‌های گردشگری، ارائه نقشه رشت و بروشور، ارائه اینترنت رایگان به گردشگران را از دیگر اقدامات کیوسک اطلاع رسانی گردشگری برشمرد.
 
هادیزاده خاطرنشان کرد: خدمات انجام شده در کیوسک‌های اطلاع‌رسانی را با هماهنگی میراث فرهنگی انجام می دهیم و تلاش می کنیم جاذبه های رشت را به درستی معرفی کنیم.

مظفر نیکومنش نودهی،عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت ،نصب کیوسک اطلاع رسانی را یک اقدام مناسب از سوی شهرداری عنوان کرد و گفت:این کیوسک ها می تواند در مکان های ورودی رشت باشد تا بتواند راهنمایی لازم را به گردشگران انجام دهد.

وی افزود: کلیه مکان های تاریخی و گردشگری رشت می تواند از طریق این کیوسک های اطلاع رسانی در اختیار گردشگران قرار گیرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز