خبرگزاری کار ایران

مسئول آموزش سازمان آتش نشانی خبر داد:

برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت آتش‌نشانان استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۷۰۷

مسئول آموزش سازمان آتش‌نشانی از برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت آتش‌نشانان استان گیلان در ۸ گروه تخصصی خبر داد.

 به گزارش ایلنا از رشت، آموزش تخصصی آتش نشانی ویژه آتش نشانان استان گیلان از روز دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵ در سالن اجتماعات سازمان آتش نشانی رشت و توسط کارشناسان آموزش این سازمان در حال برگزاری است.

مرتضی شفیع زاده مسئول آموزش سازمان آتش نشانی گفت: دوره های کد دار و تخصصی آتش‌نشانی ویژه آتش‌نشانان استان گیلان، طبق دستورالعمل مدیرکل امور شهری و مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با مسئولیت سازمان آتش نشانی رشت در ۸ گروه تخصصی است.

وی با بیان اینکه در هر یک از  دوره ها ۹۰ تن از آتش نشانان سراسر استان گیلان حضور دارند، گفت: این دوره ها شامل؛ ۱-آبرسانی در عملیات اطفاء حریق ۲- توانبخشی آتش نشانان۳- اطفای حریق و نجات در ساختمان های بلند۴- اصول و پیشگیری حریق ۵- اصول و مبانی عملیات امداد و نجات۶- فرماندهی تیم عملیاتی۷-تکنیک های تهویه و تخلیه در آتش نشانی ۸- تجسس و نجات شهری جهت همسطح سازی و توانمند سازی آتش نشانان است.

همین گزارش حاکی است، پس از اجرای دوره‌ها و برگزاری آزمون‌های تئوری و عملی؛ گواهینامه های مهارت صادر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز