خبرگزاری کار ایران

پس از تلاش ۱۰ ساعته ماموران امداد؛

مهار آتش‌سوزی در مرکز شهر خرم‌آباد/ تشکیل شورای مدیریت بحران لرستان

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۲۲۴

آتش‌سوزی مجتمع پاساژ قائم خرم‌آباد که از ساعت 21 و 30 دقیقه پنجشنبه شب آغاز شده بود پس از حدود 10 ساعت صبح روز جمعه مهار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، شامگاه روز پنج شنبه ساعت 22 در مرکز شهر خرم آباد و مجتمع تجاری پاساژ قائم خرم آباد شعله های آتش زبانه کشید و دچار حریق ش، این آتش سوزی پس از حدود 10 ساعت صبح روز جمعه مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری خرم آباد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خرم آباد در این خصوص افزود: تمام 130 نیروی هشت ایستگاه آتش نشانی خرم آباد و حتی نیروهای در حال استراحت در عملیات خاموش کردن آتش شرکت کرده بودند.

فضل الله رشیدی افزود افزود: به رغم چند بار خاموش‌کردن آتش شاهد گسترش آتش‌سوزی از دیگر واحدهای تجاری بودیم که خوشبختانه این آتش‌سوزی اکنون به طور کامل مهار شده ولی نیروهای امدادی در محل حضور دارند.


به گفته وی در این آتش‌سوزی یکی از آتش‌نشانان و معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی به دلیل مصدومیت و سوختگی در عملیات اطفای حریق به بیمارستان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: آتش از زیرزمین این مجتمع تجاری شروع شد و به طبقه همکف و دیگر طبقات سرایت کرد که وجود لباس، لوازم رایانه و مواد آتش زا موجب افزایش آتش سوزی شده بود.

تشکیل جلسه شورای مدیریت بحران لرستان

به دنبال آتش‌سوزی شب گذشته پاساژ قائم خرم‌آباد که عملیات اطفای آن تا بامداد جمعه به طول انجامید شورای مدیریت بحران لرستان تشکیل جلسه داد.
 
مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان در این رابطه اظهار داشت: جلسه اضطراری شورای مدیریت بحران استان به ریاست هوشنگ بازوند استاندار لرستان راس ساعت 10 صبح امروز جمعه در دفتر ایشان به منظور بررسی آتش سوزی شب گذشته آغاز شده است.
 
رضا آریایی ادامه داد: همه دست اندرکاران و متولیان مرتبط با حادثه آتش سوزی به منظور بررسی ابعاد مختلف آن در جلسه حضور دارند.
 
بنابر این گزارش، آتش سوزی پاساژ قائم خرم آباد شامگاه پنجشنبه از طبقه همکف شروع شده و به طبقات بالا سرایت کرد. در جریان این آتش‌سوزی همه خودروها و تجهیزات ایستگاه‌های آتش نشانی به کار گرفته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز