خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تاکید شد؛

توجه به توانمندی‌های بخش‌خصوصی در استقرار برنامه‌های حوزه سلامت

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۶۷۵

جلسه شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی‌گیلان با حضور ریاست، معاونین و مسئولان پروژه‌های استراتژیک در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، سی و دومین جلسه شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با حضور هیات رئیسه دانشگاه و مسئولین پروژه های استراتژیک در برنامه راهبردی، در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد و طی آن ضمن اشاره به اعتقاد و همت همه جانبه مدیران برای اجرای برنامه راهبردی، بر پتانسیل‌های بخش خصوصی در استقرار برنامه های حوزه سلامت تاکید شد.

در این نشست با تکیه بر این مهم که در مسیرهای دشوار، هیچ رسیدنی بدون افتادن و برخاستن اتفاق نخواهد افتاد، مدیریت شکست در مسیر رسیدن به چشم انداز به عنوان یکی از مقوله های حایز اهمیت در استقرار برنامه های استراتژیک مد نظر واقع شد. 

گزارش معاونین از برنامه های راهبردی تدوین شده در حوزه خود، بررسی پروژه ساماندهی منابع انسانی و افزایش مشارکت کارکنان، تاکید بر تاثیر شاخص های اقتصاد سلامت در بهبود فرایند های بهداشت و درمان و استقرار یک ساز و کار مناسب برای برای مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، از مهمترین محورهای مورد توجه در این جلسه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز