خبرگزاری کار ایران

در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب رقم می خورد؛

صدور مجوز راه اندازی بیست و هشتمین شعبه تامین اجتماعی استان در بخش سنگر

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۷۰۹

بدنبال درخواست های مکرر شهروندان، بیمه شدگان ، بازنشستگان و مسئولان محلی منطقه و پیگیری های مجدانه مقامات استانی بویژه نمایندگان مجلس، بخش سنگر دارای شعبه مستقل تامین اجتماعی می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، ابلاغ مجوز تاسیس و راه اندازی شعبه سنگر در آستانه سی وهشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی درحالی صورت گرفت که در سه سال گذشته شش شعبه جدید به واحدهای خدمت رسانی تامین اجتماعی گیلان اضافه شده که در تاریخ سازمان بی سابقه بوده است . 

تامین اجتماعی استان درحال حاضر با یک واحد ستادی ، ٢٧ شعبه اجرایی ، ٨ شعبه اقماری و ٥ کارگزاری رسمی امر ارائه تعهدات به گروه های هدف را برعهده دارد که با عملیاتی شدن تاسیس این واحد جدید در سنگر، شمار واحدهای بیمه ای تامین اجتماعی گیلان به ٢٨ شعبه خواهد رسید .

جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ضمن اعلام این خبر در جلسه فوق العاده کارگروه هماهنگی راه اندازی شعبه جدید، با تبریک به هم استانی های عزیز و بویژه مردم سختکوش و صبور بخش سنگر، اظهار داشت : فرآیند اخذ مجوز برای ایجاد شعب جدید و تحقق این انتظار به حق و دیرینه مردم منطقه یکی از پیچیده ترین پروسه های کاری در سازمان است که پس از دستیابی به نرم های مصوب از حیث جمعیت بیمه شده، مستمری بگیر، کارگاه های فعال و سایر شاخص های مبنا، از طریق صدور مصوبه هیأت مدیره ، طی مراحل تشکیلاتی و بودجه ای انجام می پذیرد .

مدیرکل تامین اجتماعی پیگیری ها و اراده خستگی ناپذیرمقامات استانی با محوریت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را از عمده ترین علل تحقق این مهم برشمرده و اذعان داشت: امیدواریم مراحل شناسایی محل مناسب برای استقرار شعبه جدید با همکاری مسئولان محلی و شهروندان گرامی در اسرع وقت انجام و با تجهیز اداری، طی ماه های آتی شاهد راه اندازی شعبه مستقل تامین اجتماعی سنگر بعنوان بیست وهشتمین واحد اجرایی استان باشیم .

شایان ذکراست در حال حاضر شعبه اقماری سنگر از طریق تغذیه اطلاعاتی از طریق شعبه مادر کوچصفهان امر ارائه تعهدات وخدمات به مخاطبان را عهده دار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز