خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان خبر داد:

نظارت بر مدیریت مصرف دستگاه‌های دولتی با کمک نیروهای بسیجی

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۲۶۷

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: این طرح نظارت در راستای اجرای سیاست های شرکت ملی گاز در زمینه نهادینه کردن مدیریت مصرف گاز، از سوی بسیج شرکت ملی گاز در ادارات تابعه به اجرا در آمده است.

به گزارش ایلنا از رشت، جمشید ظهیری اظهار داشت: نقش بسیج در خدمت‌رسانی به مردم بسیار پررنگ است و با هماهنگی‌های بعمل آمده مابین شرکت گاز استان و سازمان مقاومت بسیج سپاه قدس گیلان، در مواقع بحران از نیروهای بسیج برای خدمت رسانی به مردم و رفع قطعی گاز استفاده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: در همین راستا و به منظور استفاده از توان بسیج در راستای مدیریت مصرف گاز، پایگاه شهید تندگویان شرکت گاز استان گیلان با همکاری و تعامل با سازمان بسیج ادارات استان اقدام به برنامه ریزی و اجرای طرح نظارت بر نحوه مصرف گاز در سازمان ها و ادارات و دستگاه های عمومی استان و نظارت و پایش وسایل و تجهیزات گرمایشی کرده است.

وی با تاکید بر  لزوم صرفه جویی درجهت پایداری جریان گاز در استان و کشور گفت: این طرح نظارت در راستای اجرای سیاست های شرکت ملی گاز در زمینه نهادینه کردن مدیریت مصرف گاز، این انرژی پاک در جامعه از سوی بسیج شرکت ملی گاز در ادارات تابعه به اجرا در آمده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز