خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار شد:

گیلانیان در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند/ بهره‌مندی 92 درصدی خانوارهای روستایی گیلان از نعمت گاز

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۳۹۵

مدیرعامل گازگیلان با حضور در دفتر آیت الله قربانی‌نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با ایشان دیدار کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، در دیدار ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت گزارشی از وضعیت گازرسانی در استان گیلان ارائه کرد.

وی اظهار داشت: هم اکنون همه شهرها و 92 درصد از خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز بهره مند هستند.

ظهیری گفت: با توجه به ورود هوای سرد به استان، لازم است مردم و مشترکین عزیز، در مصرف گاز صرفه جویی کنند و درخواست می‌کنم تا در خطبه های نماز جمعه، ائمه محترم جماعات در سطح استان توصیه ها و رهنمودهای لازم را برای مصرف بهینه و صرفه جویی ارائه کنند.

سپس آیت الله قربانی ضمن خیر مقدم به مدیر عامل و مسئولان شرکت گاز گفت: گاز یک نعمت‌الهی است که خداوند متعال به ایران اعطا کرده و گازرسانی گسترده به شهرها و روستاهای کشور از حسنات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ایشان با اشاره به کاهش شدید حجم جنگل‌های استان و افزایش آلودگی هوا، نقش گاز طبیعی را برای کنترل این معضل کلیدی دانستند.

نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان بیان کرد: گاز طبیعی یکی از عوامل کمک‌کننده به محیط زیست است و باید در استان از این انرژی پاک استفاده بهینه کنیم.

آیت الله قربانی اسلام را دین بهره‌برداری از نعمات الهی در حد معقول دانستند و با اشاره به آیه 31 سوره اعراف (کُلُواْ وَاشْرَبُواْ وَلاَ تُسْرِفُواْ إِنَّهُ لاَ یُحِبُّ الْمُسْرِفِینَ)، اسراف و تبذیر را مذموم و ناپسند دانست و از مردم عزیز استان خواست تا در مصرف گاز  صرفه جویی کنند.

نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان در پایان از زحمات شرکت گاز برای گازرسانی به تمام استان بویژه مناطق صعب العبور و کوهستانی استان مانند شهرهای جیرنده، بره سر و دیلمان تشکر و ابراز امیدواری کرد که با مصرف بهینه گاز، استان گیلان سبزتر از گذشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز