خبرگزاری کار ایران

در جلسات پخش فرآورده‌های نفتی گیلان مطرح شد؛

تاکید برکنترل دقیق تحویل سوخت در بخش‌های زمینی، هوایی و دریایی

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۳۹۷

مدیر منطقه گیلان در نشست جلسات حمل و نقل و تدارکات در پخش فرآورده‌های نفتی بر کنترل دقیق تحویل سوخت در بخش‌های مختلف زمینی ، هوایی و دریایی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، نهمین نشست برنامه‌ریزی برای تمهیدات سوخت‌رسانی بهینه با پیمانکاران حمل و نقل و مسئولان تدارکات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان به ریاست علی اصغر عباسی ، مدیر منطقه گیلان برگزار شد .

نظر به شروع فصل زمستان و لزوم پیش بینی تمهیدات لازم  برای سوخت رسانی زمستانی بالاخص مراکز صعب العبور و سخت گذر جلسه توجیهی مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با پیمانکاران حمل و نقل برگزار شد .

در این نشست بر ارائه گزارش‌های بموقع شرکت‌های حمل و نقل، کنترل و نظارت مستمر بر فرآیند سوخت رسانی ، رفع نواقص فنی و ایمنی نفتکش‌ها تاکید شد .

۱۲۰ نفتکش در چرخه حمل و نقل سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان فعال است که با تمهیدات مسئولان مرتبط در دو سال اخیر حدود ۸۳ درصد نوسازی شده و عملیات سوخت‌رسانی در سطح استان گیلان و استان‌های مجاور را برعهده دارند .

در جلسه تدارکات سوخت نیز مسئولان پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان با روسای نواحی به عنوان عوامل نظارت بر تامین و توزیع به موقع سوخت در شهرستانهای استان رایزنی و تبادل نظر کردند .

مدیر منطقه گیلان در این نشست نیز بر کنترل دقیق تحویل سوخت در بخش‌های مختلف زمینی، هوایی و دریایی تاکید کرد و همچنین ضرورت تامین سوخت دوم صنایع از جمله نیرگاه‌های تولید برق رشت و پره سر در صورت قطعی گاز را یادآور شد .   

گفتنی است این جلسات با حضور روسای واحدهای ستادی و عملیاتی، تامین و توزیع ، و نواحی نه گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برگزار شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز