خبرگزاری کار ایران

به میزبانی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان انجام شد؛

برگزاری نشست تخصصی با مدیران شرکت‌های توزیع کننده گاز مایع در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۲۶۶

ششمین نشست تخصصی سال 95مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با مدیران شرکت‌های توزیع کننده گاز مایع برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در ششمین نشست تخصصی سال 95 که با حضور علی اصغر عباسی و مدیران چهار شرکت اصلی توزیع کننده گاز مایع  در استان برگزار شد، شرایط تامین و توزیع بهینه گاز مایع در نیمه دوم سال 95 مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

اعلام آخرین آمار مصرف کننده گاز مایع، ارائه گزارش میزان توزیع فرآورده، کنترل بر توزیع، بازدید از تاسیسات و نمایندگی‌های مجاز فعال و تخصیص سهمیه از نزدیکترین مبداء بارگیری از اهم مصوباتی بود که مدیر منطقه گیلان  بر اجرای دقیق آن توسط شرکت‌های توزیع کننده تاکید کرد .

از ابتدای سال جاری تاکنون 36 هزار و 220 تن گاز مایع از طریق نمایندگی‌های چهار شرکت توزیع کننده مردم نهاد و نمایندگی فعال تحت پوشش گازرسان در سراسر استان  گیلان توزیع شده است که پرسی ایران گاز با سهمی معادل 50 درصد بیشترین پوشش دهی را به خود اختصاص داده است.

گفتنی‌است که توزیع مابقی سهمیه‌گاز مایع در استان برعهده شرکت‌های بوتان‌گاز، پارس‌گازو چوبرگازاست که عملیات توزیع را در سراسر استان گیلان بر عهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز