خبرگزاری کار ایران

طی اطلاعیه شرکت گاز استان گیلان مطرح شد:

انتشار بوی گاز در سطح شهر رشت به دلیل حمل ‌و نقل غیراصولی

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۷۹۸

انتشار بو در بعضی از مناطق رشت به دلیل حمل ‌و نقل غیراصولی ماده شیمیایی بودارکننده گاز است.

به گزارش ایلنا از رشت، انتشار بوی شدیدی مشابه بوی گاز در برخی از نقاط شهر رشت باعث نگرانی شماری از شهروندان شده و آنان به ‌طور متوالی با شماره تلفن ۱۹۴ که به امدادرسانی اتفاقات و حوادث گاز اختصاص دارد تماس گرفته و پیگیر این موضوع شدند.

در بررسی شرکت گاز استان گیلان مشخص شد که انتشار بو در بعضی از مناطق رشت به دلیل حمل ‌و نقل غیراصولی ماده شیمیایی بودارکننده گاز است.

از آنجایی ‌که گاز طبیعی ماده‌ای بی‌رنگ و بی‌بو است و در صورت نشت، بسیار خطرآفرین است با افزودن ماده بودارکننده ای آن را بودار می‌کنند تا در صورت نشت به ‌راحتی تشخیص داده شود.

این اتفاق ارتباطی به عوامل شرکت گاز ندارد و به احتمال زیاد افرادی به ‌صورت غیرمسئولانه مبادرت به جابجایی این ماده شیمایی در سطح شهر کرده‌اند؛ ماده‌ای که در سیلندرهای گاز نیز کاربرد دارد.

در پایان شرکت گاز استان گیلان ضمن تشکر از کلیه شهروندان عزیز که با رفتار مسئولانه این موضوع را پیگیری کردند به اطلاع کلیه شهروندان گرامی می‌رساند که همکاران خدوم شرکت گاز بصورت شبانه روزی ضمن مراقبت از تأسیسات گاز، در صورت احتمال بروز هرگونه حادثه ناگوار نسبت به رفع بموقع آن اقدام خواهند کرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز