خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر رشت؛

مطالعات ایجاد تراموا در محدوده مسکن مهر رشت انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۵۴۹

پس از واگذاری تمامی واحدهای مسکن مهر، روزانه شاهد ترافیک سنگین در فلکه گاز خواهیم بود.

رضا رسولی، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا دیگر ناطق جلسه گفت: پیش‌تر در مورد ایجاد دفتر توسعه گردشگری صحبت کرده‌ام و طرح آن نیز آماده شد و تقدیم کمیسیون فرهنگی شد و در این کمیسیون در حال بررسی است.
به گزارش ایلنا از رشت، وی با اشاره به کاهش درآمدهای پایدار شهرداری ناشی از کاهش ساخت و ساز گفت: منابع درآمدی پایدار در کشور شناخته شده است و استان گیلان و به‌خصوص رشت می‌تواند از یک منبع درآمدی منحصر به‌فرد نظیر توسعه گردشگری استفاده کند.
رسولی افزود: طرح استفاده از این منبع درآمدی یعنی طرح الزام شهرداری برای تشکیل دفتر گردشگری آماده شده و مفاد و جزییات آن در حال بررسی است و به زودی تقدیم شورا می‌‌شود.
وی همچنین به ترافیک شدید رشت در آینده نزدیک در محدوده فلکه گاز اشاره کرد و گفت: پس از واگذاری تمامی واحدهای مسکن مهر، روزانه شاهد ترافیک سنگین در فلکه گاز خواهیم بود.
رسولی به مطالعات مترو رشت اشاره کرد و گفت: این مطالعات محدوده شرقی و غربی را دربرمی گیرد و محدوده دانشگاه گیلان و مسکن مهر در آن دیده نشده است بنابراین مطالعات امکان سنجی تراموا در محدوده مورد اشاره آغاز شده است.
علوی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا که از بخشی از زمان نطق رسولی استفاده می‌کرد؛ از ابتدای کار شورا با تشکیل کارگروه سرمایه گذاری و گردشگری تلاش نمودیم تا به درامدهای جدیدی برای شهرداری دست یابیم.
وی افزود: تاکنون جلسات متمادی برگزار شده و بانک اطلاعاتی از سرمایه گذاران و توانمندیهای اقتصادی تهیه شده است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه همچنین گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته هنوز مشخص نیست چرا پروژه تختی به معلم از فعالیت بازمانده است و شهردار می‌باید در این راستا گزارش دهد.
وی همچنین از توقف در پروژه عینک گله کرد و گفت: با نشست‌هایی که با آب منطقه‌ای داشته‌ایم بیش از ۵ ماه زمان صرف شد و شهردار پیرامون این توقف نیز باید توضیح دهد.
علوی همچنین از حسابرسی تفریغ بودجه شورا خبر داد و گفت: طرح تبلیغات محیطی نیز آماده شد اما بنظر می‌رسد هیچ خروجی در سازمان زیباسازی نداشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز