خبرگزاری کار ایران

در راستای اجرای فرمان رهبری برای محرومیت زدایی؛

6 واحد مسکن مددجویی به مددجویان کمیته امداد رودسر واگذار شد

کد خبر : ۴۳۲۵۸۱

در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری برای محرومیت زدایی 6 واحد مسکن مددجویی به مددجویان کمیته امداد رودسر واگذار شد.

به گزارش  ایلنا از رودسر، سرهنگ پاسدار حسین مصطفی پور افزود : در رودسر این توفیق حاصل شده که ساخت 80 واحد مسکن مددجویی برای مددجویان کمیته امداد این شهرستان را در دستور کار قرار دهیم.

مصطفی پور با بیان این که در صورت شرایط مناسب آب و هوایی ساخت این واحدها تا پایان سال جاری تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرندافزود :یک ماه پیش یکی از این واحدها به بهره برداری رسید و هم اکنون 6 واحد دیگر نیز به بهره برداری رسیده اند.

وی با یاد آوری این مطلب که عملیات اجرایی ساخت این واحدها از خرداد ماه امسال آغاز شده اضافه کرد : در حال حاضر ساخت حدود 50 واحد از این تعداد واحدها در دست اجراست و امیدواریم بتوانیم تا یک ماه آینده 6 تا هفت واحد دیگر از این واحدها را افتتاح و تحویل مددجویان نماییم.

سرهنگ پاسدار مصطفی پور میانگین هزینه ساخت هر یک از این واحدها را 330 میلیون ریال اعلام و گفت : بودجه 200میلیون ریالی ساخت این واحدها را سپاه استان متقبل شده و بخشی نیز از محل کمک های کمیته امداد و مشارکت خیرین تامین خواهد شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان رودسر نیز در این مراسم با بیان اینکه هم اکنون 300 خانوار فاقد مسکن زیر پوشش این نهاد قرار دارند، افزود: رایزنی‌هایی در این زمینه با سازمان‌ها و خیرین برای ساخت خانه صورت گرفته است.

عباس رضوی ابراز امیدواری‌کرد: در یک برنامه پنج ساله تلاش می‌کنیم این افراد فاقد خانه نیز از نعمت مسکن بهره مند شوند.

امیر جانبازی رودسری فرماندار شهرستان رودسر نیز در این مراسم از تامین امکانات و تجهیزات رفاهی برای این 6 واحد افتتاحی خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز