خبرگزاری کار ایران

فرماندار سلطانیه:

جو مطلوب خدمتگزاری مانع بهانه سازی مدیران در سلطانیه است

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۶۲۸

جو مطلوب خدمتگزاری در شهرستان را مانعی بر توجیه و بهانه سازی مدیران اعلام کرد.

فرماندارسلطانیه گفت: ادارات ذیربط در زمینه شهرک فرهنگیان, در صورت عدم پاسخگویی به مکاتبات انجام یافته جهت پیگیری و تعیین تکلیف به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

به گزارش ایلنا از زنجان, پرویز خالقی فضای حاکم بر موقعیت کاری مدیران و مسئولان ادارات و دستگاههای اجرایی سلطانیه را مطلوب برای خدمتگزاری اعلام کرد و گفت: این فضا موجب گشته تا جای هیچ گونه بهانه ای بر توجیه و بهانه سازی مدیران و مسئولان شهرستان باقی نماند.

خالقی، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اصلاح الگوی مصرف، افزود: صرف هزینه های هنگفت و چندین برابری تبلیغاتی نسبت به هزینه خود پروژه، مطابق هیچ منطق و عقلی، طرح توجیهی نداشته و این امر نباید از سوی مدیران انجام گیرد.

مقام عالی شهرستان سلطانیه با بیان اینکه حاکم شدن امید و نشاط به زندگی مردم یکی از تأکیدات رهبری معظم به مسئولان کشور است، گفت: القای یأس و ناامیدی یکی از مضرات حوزه مدیریتی و نمود کم کاری مسئولان جامعه و عدم تحقق اهداف عالیه، جزو این دسته از آفات است که مسئولان نیز باید برخلاف این روند، ارائه راهکارهای مسالمت آمیز به همدیگر را شیوه ای مؤثر تلقی کنند.

فرماندار شهرستان سلطانیه، در ادامه با اشاره به وضعیت نابسامان شهرک فرهنگیان سلطانیه اعلام کرد: ادارات ذیربط به این مسأله، در صورت عدم پاسخگویی به مکاتبات انجام یافته جهت پیگیری و تعیین تکلیف به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی از مسئولان مربوطه شهرستانی خواست تا نسبت به تهیه طرح تفضیلی شهر سلطانیه در اسرع وقت اقدام کنند و در این باره افزود: عدم تحقق به موقع این امر موجب ناهمگونی و رشد ناخوشایند شهر سلطانیه در آینده نه چندان دور خواهد شد و به تبع آن سیمای آن، موجبات نارضایتی مردم و گردشگران را فراهم خواهد ساخت.

خالقی، در پایان گفت: مسئولان شهرستانی باید با عزم و اراده خود توانایی زمینه جذب بودجه از محل اعتبارات استانی و ملی را ایجاد کنند که عدم تحقق آن سو مدیریت در جامعهرا موجب می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز