خبرگزاری کار ایران

امام جمعه لاهیجان:

مهمترین مشخصه ابوالشهدا جنیدی ولایتمداری بود

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۵۹۹

امام جمعه لاهیجان در مراسم سالگرد امام جمعه فقید رودسر گفت: مهمترین مشخصه مرحوم جنیدی ، ولایتمداری او بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رودسر، نوزدهمین سالگرد امام جمعه فقید رودسر ابوالشهدا جنیدی و چهار فرزند شهید وی در مسجد شهدا رودسر برگزار شد .

 امام‌جمعه لاهیجان در این مراسم با تسلیت ایام عزاداری سرور سالار شهیدان امام حسین(ع)  و  سالگرد رحلت ابوالشهدا جنیدی گفت: تلاش این عالم برجسته در راه اعتلای دین اسلام و قرآن بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: جنیدی با تمام وجود برای توسعه و ارتقا دین خدمات ماندگاری از خود برجای نهاد و اینگونه جاودانه شد.

احمد عبدالله زاده پاشاکی افزود: او با فرستادن فرزندانش به  جبهه های جنگ نشان داد که  در را دفاع از حقانیت و مظلومیت دین باید از جان گذشت .و او اینگونه امروز در نزد همه از جاگاه والایی برخوردار است.

امام جمعه لاهیجان افزود: دیگر مشخصه او ایمان توام با عمل صالح  بوده است.

عبدالله زاده یادآور شد: مقام معظم رهبری در وصف این مرد مجاهد و انقلابی فرمودند"اینها،حجت السلام جنیدی  و فرزندانش جزو بهترین مردمان زمان ما بودند".

 وی در پایان با اشاره به برگزاری مراسم‌های عزاداری برای سید الشهدا(ع) گفت :عزاداری‌های سید و سالار شهیدان باید بدور از بدعت و خرافه گویی، و تنها منطبق با حقایق باشد.

به گزارش‌ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین‌حاج شیخ احمد جنیدی پدر والامقام شهیدان رضا، محمد، نصراالله و عبدالحمید جنیدی بود که رهبر معظم انقلاب در مورد وی فرموده اند" ایشان از اولیاء االله هستند".

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز