خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندر انزلی:

جمعیت مناطق یکی از شاخص‌های مهم اختصاص بودجه است

فرماندار بندر انزلی یکی از شاخص‌های مهم اختصاص بودجه را جمعیت مناطق خواند و گفت: شهرستان‌هایی که در آمار جمعیت کمتری نسبت به تعداد واقعی آنها ثبت می‌شود هزینه مناطق دیگر را پرداخت می‌کنند.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، عبدالصمد صفرنژاد پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از مدارس این شهرستان، به جمعیت 140 هزار نفری بندر انزلی طبق آمار پنج سال گذشته اشاره کرد و افزود: جمعیت شهرستان بندر انزلی به صورت شناور است و در ایام نوروز و فصل تابستان تغییر می‌کند.

فرماندار بندر انزلی یکی از شاخص‌های مهم اختصاص بودجه را جمعیت مناطق خواند و اظهار کرد: شهرستان‌هایی که در آمار جمعیت کمتری نسبت به تعداد واقعی آنها ثبت می‌شود هزینه مناطق دیگر را پرداخت می‌کنند.

وی با بیان اینکه از تمام ظرفیت‌های بندر انزلی باید برای اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن استفاده شود، اذعان داشت: سرشماری به صورت اینترنتی آغاز شده و ثبت‌نام افراد از این طریق نقش کلیدی در جمع‌آوری آمار دارد.

صفرنژاد به سرشماری اینترنتی عمومی نفوس و مسکن از امروز با 24 مهرماه جاری اشاره کرد و گفت: از 25 مهرماه جاری سرشماری عمومی نفوس و مسکن به صورت حضوری انجام می‌شود و مشارکت تمام افراد در این امر حائز اهمیت است.

رئیس آموزش و پرورش بندر انزلی نیز در جریان بازدید از مدارس این شهرستان با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس، بیان داشت: دلاورمردی‌های مردان و زنان رشید ایران اسلامی در دفاع از کشور باید به نسل امروز انتقال داده شود.

سید حسین دریابکی، بخشی از برنامه‌های آموزش و پرورش را احیای هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان با اعزام به اردوهای راهیان نور با دوران دفاع مقدس بیشتر آشنا می‌شوند.

رئیس آموزش و پرورش بندر انزلی با بیان اینکه تربیت نیروی انسانی شایسته ماموریت آموزش و پرورش است، گفت: دانش‌آموزان امروز، بسیاری از مسؤولیت‌های سنگین را در آینده به عهده می‌گیرند.

وی این نهاد را نیازمند کمک مسؤولان دانست و خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش بزرگ‌ترین دستگاه فرهنگی محسوب می‌شود و استفاده از ظرفیت بزرگ اولیا و مربیان برای دستیابی به اهداف عالیه حائز اهمیت است.

کد خبر : ۴۱۳۳۲۰