خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری اصفهان؛

کلنگ احداثمجموعه کارگاهی - نمایشگاهی روستای زفره به زمین زده شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۹۰

با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری اصفهان کلنگ احداثاولین مجموعه ی کارگاهی - نمایشگاهی هنری با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال در روستای زفره به زمین زده شد.

ایلنا: همزمان با آغاز هفتهٔ دفاع مقدس، دکتر مهدی جمالی‌نژاد معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری و مدیرکل امور روستای استان اصفهان از روستای تاریخی زفره از توابع بخش کوهپایهٔ شهرستان اصفهان بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در این بازدید معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری اصفهان ضمن گفتگو با هنرمندان قلمزن این روستا از مشکلات پیش روی این افراد اطلاع یافت.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری با اشاره به پیشینهٔ تاریخی این روستا و وجود هنرمندان و افراد شاخص علمی و مذهبی از جمله مرحوم نخودکی در این روستا، به مشکلات میراثفرهنگی و تاریخی موجود رسیدگی کرد.

جمالی‌نژاد در ادامه سفر خود کلنگ احداثمجموعهٔ کارگاهی - نمایشگاهی هنری روستای زفره را در کنار دهیاری روستا به زمین زد.

وی ازاختصاص بودجه ۶۰۰ میلیون ریالی به احداثاین کارگاه خبر داد و افزود: این مجموعهٔ کارگاهی - نمایشگاهی هنری اولین کارگاه هنری روستایی در سطح استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز