خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری رشت خبر داد:

ویزیت رایگان عموم شهروندان در روز پزشک

معاون خدمات شهری از ویزیت رایگان عموم شهروندان در روز پزشک خبر داد

معاون خدمات شهری از ویزیت رایگان عموم شهروندان در روز پزشک خبر داد و گفت: در اول شهریور ماه بزرگترین طرح ویزیت رایگان در زمینه‌های مختلفی چون تغذیه، روانشناسی و عمومی در سرای محلات کلانشهر رشت از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ ظهر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی بهارمست امروز  ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز دانشمند بزرگ ایرانی بوعلی سینا و روز پزشک اظهار داشت: به منظور گرامیداشت این روز بزرگ و همچنین ارج نهادن به تلاش های ارزشمندان این قشر سپیدپوش جامعه حوزه معاونت خدمات شهری با برگزاری همایشی از زحمات پزشکان حوزه آسیب های اجتماعی تجلیل خواهد نمود.

وی مقوله سلامت را یکی از مهم ترین شاخصه ها و ویژگی های توسعه پایدار شهری عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه اعتماد مهم ترین مولفه در رابطه پزشک و بیمار می باشد از همین رو حوزه سلامت معاونت خدمات شهری با هدف پررنگ نمودن نقش پزشکان و همچنین ارتقای سلامت شهروندان وافزایش آگاهی نسبت به روش های حفظ سلامت جسمی و روانی اقدام به استفاده از ظرفیت پزشکان مشارکت جو در این زمینه در سطح محلات شهر رشت نموده است.

معاون خدمات شهری همچنین از ویزیت رایگان عموم شهروندان در این روز خبر داد و گفت: در اول شهریور ماه بزرگترین طرح ویزیت رایگان در زمینه های مختلفی چون تغذیه، روانشناسی و عمومی در سرای محلات کلانشهر رشت از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ ظهر برگزار خواهد شد.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری نیز با بیان اینکه ما به دنبال تحقق رویکرد انسان محوری در مدیریت شهری می باشیم تصریح کرد: با مشارکت پزشکان و پررنگ شدن نقش آن ها می توان به طور اصولی و بنیادی در راه ارتقای سلامت جامعه و شهروندان گام برداشت .

طیبه بینا از بازدید ثابت قدم شهردار رشت به همراه فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون بهداشت محیط زیست و خدمات شهری و اعضا محترم شورای اسلامی شهر رشت از یکی از بیمارستان های شهر رشت در این روز خبر داد و گفت: در راستای آشنایی با مبانی و اهداف بهداشت حرفه ای و آشنایی با الزامات قانونی و مقرارت ملی مرتبط با بهداشت حرفه ای، نشست معاونین خدمات شهری مناطق پنج گانه و روسای نواحی ۱۵ گانه شهرداری با همکاری مرکز بهداشت در روز چهارشنبه مورخ ۲۷/۵/۹۵ از ساعت ۱۱ الی ۱۳ ظهر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مراسم ویژه دیگری با عنوان راه اندازی کانون های پزشکان محلات و مجمع خیرین حوزه سلامت در همین روز برگزار خواهد شد

وی در پایان اطلاع رسانی در این خصوص در سطح محلات را به وسیله بنر، اعضای کانونهای سلامت، پرتال شهرداری دانست وخاطر نشان کرد: در همین راستا ۳۰۰۰ نسخه ویژه نامه روز پزشک چاپ و به طور رایگان در سطح شهر و محلات توزیع و پخش خواهد شد.

کد خبر : ۴۰۱۳۳۴