خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی گیلان در جمع خبرنگاران:

اجرای طرح شناسایی معلولان در روستاها/ 43 هزار معلول تحت پوشش بهزیستی گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۰۵۷

مدیرکل بهزیستی گیلان از طرح شناسایی معلولان در روستاهای استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدرضا پارسی امروز در نشست خبری بیان کرد: هفته بهزیستی فرصت مناسبی است که عملکرد خود را به نقد و بررسی بگذاریم.

مدیرکل بهزیستی گیلان به ثبت آمار معلولان در بانک اطلاعاتی بهزیستی اشاره کرد و بیان داشت: 43 هزار معلول زیرپوشش بهزیستی قرار دارند که بالغ بر 200 هزار خانوار می‌شوند.

وی خدمات بهزیستی را ناکافی عنوان کرد و بیان کرد: طرح شناسایی معلولان در روستاها از برنامه‌های بهزیستی گیلان است.

وی جامعه هدف بهزیستی را افراد معلول و دچار آسیب‌های اجتماعی، بدسرپرست، بی‌سرپرست و ... خواند و افزود: تأکید ما بر ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی با استفاده از انجمن‌های معلولان است.

پارسی تصریح کرد: 960 واحد مسکن مددجویان و معلولان در حال احداث است و در هفته بهزیستی 90 واحد به بهره‌برداری می‌رسد.

پارسی با بیان اینکه 980 مرکز در ارائه خدمات به مددجویان و معلولان با بهزیستی همکاری می‌کنند،افزود: 329 مهدکودک شهری و حدود 210 مهدکودک روستایی با نظارت بهزیستی فعالیت می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی گیلان توسعه فرهنگ خیران را از برنامه‌های مهم بهزیستی گیلان ذکر کرد و اظهار کرد: از کمک افراد متخصص باید در زمینه مذکور استفاده کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز