خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل اتحادیه تعاونی تاکسیرانان گیلان:

نرخ کرایه‌های تاکسی در تمامی شهرستان‌های گیلان یکسان‌سازی شود

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۵۶۵

مدیر عامل اتحادیه تعاونی تاکسیرانان گیلان گفت: یکسان سازی نرخ کرایه تاکسی‌ها در شهرهای مختلف ، حل مشکلات بیمه، کمک به نوسازی تاکسی‌های فرسوده و جلوگیری از فعالیت مسافرکش‌های شخصی، استفاده از تسهیلات منطقه آزاد برای نوسازی ناوگان حمل ونقل درون شهری از جمله انتظارات اتحادیه تعاونی تاکسیرانان استان است.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، ظهر امروز اعضای اتحادیه تعاونی تاکسیرانان به منظور بیان مسائل و مشکلات‌شان با استاندار گیلان دیدار کردند.

 در این دیدار که در فضای صمیمی در دفتر کار استاندار برگزار شد، محمدعلی نجفی بیان کرد : رانندگان تاکسی در طول روز با اندیشه‌ها و نظرات مختلف مواجه هستند  و لزوم سرمایه گذاری اجتماعی در این  قشر  احساس می‌شود.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت : فرمانداران، مسئولان دستگاه‌های اجرائی شوراهای باید این مسئله‌ مهم را درک کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه برای استفاده رانندگان تاکسی از تسهیلات بیمه‌ای تدبیر خاص اتخاذ خواهیم کرد گفت : درخصوص یکسان سازی نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری و برون شهری نیز شورای عالی استان نظر نهاییش را بصورت مشخص اعلام کند.

وی به فرسودگی ناوگان حمل و نقل استان اشاره و خاطر نشان کرد : بسیار علاقمندم همه‌ی شهرهای استان چه تاکسی و شخصی از بهترین خودروها بهره‌مند شوند و در این جهت تا جایی که قوانین و مقررات اجازه می دهد کمک خواهیم کرد.

وی گفت : اولویت ما در خصوص نوسازی ناوگان شهری با تاکسی‌ها و مینی بوس‌ها است.

در این دیدار که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز حضور داشت مدیر عامل اتحادیه تعاونی تاکسیرانان استان تصریح کرد : این تعاونی از سال 62 تشکیل شد و بیش از 11 هزار تاکسی و خودرو تحت پوشش این تعاونی هستند.

علیدوست بیان کرد : یکسان سازی نرخ کرایه تاکسیها در شهرهای مختلف ، حل مشکلات  بیمه، کمک به نوسازی تاکسی های فرسوده و جلوگیری از فعالیت  مسافرکش‌های شخصی ،استفاده از تسهیلات منطقه آزاد برای نوسازی ناوگان حمل ونقل درون شهری از جمله انتظارات اتحادیه تعاونی تاکسیرانان استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز