خبرگزاری کار ایران

توسعه محصول از اهداف استراتژیک زامیاد است

کد خبر : ۲۸۳۹۸۲

مدیر عامل شرکت زامیاد با اشاره به تفکر پروژه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برنامه های توسعه ای گفت : علیرغم مشکلات متعدد پیش روی صنعت خودرو، موفقیت های مهمی را زامیاد در انجام پروژه های توسعه ای خود در حوزه محصولات سبک در راستای تفکر پروژه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برنامه های توسعه ای خود به اجرا در آورده است.

به گزارش ایلنا، فریدون حمیدی مدیر عامل شرکت زامیاد اظهار داشت: بر اساس توسعه محصول و با توجه  به بررسی‌ها و اقدامات صورت گرفته ، زامیاد توانست محصولی مشترک و جدیدی را با استفاده از توان و تجهیزات داخلی و همکاری شرکت‌های خارجی در کوتاه‌مدت بانام پادرا تولید نماید البته محصول در تیرماه سال گذشته تولید گردید، اما وجود برخی سخت‌گیری‌ها و ایجاد موانع استانداردی موجب شد که اواخر اردیبهشت‌ماه امسال الزامات استانداردی این خودرو تائید شود .

وی تأکید کرد : البته در این راستا بهبودها و پروژه‌های توسعه‌ای نیز در این محصول باید ایجاد می‌گردید به‌طوری‌که پروژه‌هایی بر روی گیربکس و ترمز این محصول در غالب چند پروژه داخلی انجام و پاسخ لازم دریافت شد و هم‌اکنون کلیه استانداردهای لازم ازجمله مصرف سوخت پادرا پاس شده است.

حمیدی افزود : خوشبختانه با تغییراتی که بر روی شاسی و پلت فرم وانت زامیاد صورت گرفته هم‌اکنون قابلیت تولید دو تا سه مدل مختلف خودرو بر روی پلتفرم‌های جدید فراهم است که  این مسئله قطعاً به شرکت  کمک  زیادی می‌کند تا بتواند خودرو ارزانی را  تولید نماییم در غیر این صورت این خودرو بسیار گران تمام می‌گردد.

 مدیر عامل زامیاد به دو مزیت مهم در وانت پادرا اشاره کرد و اظهار داشت : باربری بسیار بالا و قیمت پایین از قابلیت و مزیت‌های وانت زامیاد است که جذابیت خوبی را برای مشتریان به دنبال داشته است.

 حمیدی اظهار داشت: شرکت زامیاد از دانش لازم برای تولید محصولات به‌روزتر برخوردار است اما در این راستا معتقدیم که بایستی الزامات بازار مورد انتظار خود و مشتریان را  نیز پوشش دهیم به همین جهت باید ملاحظات قیمت و حمل بار را به‌عنوان دو مسئله و به‌نوعی محدودیت در کنار هم بپذیریم.

مدیر عامل شرکت زامیاد در پایان خاطر نشان کرد: هر چند بر اساس پیش بینی های صورت گرفته قرار بود این خودرو در اردیبهشت ماه امسال عرضه عمومی شود اما به جهت برخی موانع در کسب الزامات استانداردی این خودرو، عرضه این خودرو با تاخیر مواجه شد به همین جهت این خودرو تا خرداد ماه امسال تولید و پیش فروش می شود و سپس به بازار عرضه خواهد شد. البته تاکنون 120 دستگاه از این خودرو تولید شده است اما تولیدات اولیه صرفا به شرکت ها ارائه می شود و سپس به متقاضیان عام عرضه خواهد شد.

 

   

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز