خبرگزاری کار ایران

افتتاح پروژه‌های اداره راه و شهرسازی شهرستان رودسر در ایام دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۸۷۰

تعداد 13 پروژه راه سازی و آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی بطول 22/6 کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر 46 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به مرحله بهره برداری رسیده است .

به گزارش ایلنا از رودسر و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گیلان، شهریار اسماعیلی رئیس راه و شهرسازی رودسر گفت : در سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام ا... دهه مبارک فجر ، پروژه های متعدد راه‌سازی در رودسر افتتاح شد .

اسماعیلی افزود : تعداد 13 پروژه راهسازی و آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی بطول 22/6 کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر 46 میلیارد ریال (چهار میلیارد و ششصد میلیون تومان) از محل اعتبارات ملی و استانی به مرحله بهره‌برداری رسیده است .

رئیس راه و شهرسازی رودسر گفت: پروژه آسفالت راه روستایی دوستکوه در بخش مرکزی رودسر، پروژه روکش آسفالت محور فرعی گیل کلایه-املش در جمع مسئولین شهرستان و با حضور پررنگ تلاشگران راهدار افتتاح شد.

اسماعیلی در پایان گفت : در روزهای باقی‌مانده از این ایام پربرکت سایر پروژه‌های راه‌سازی افتتاح خواهد شد. با اجرای این پروژه ها ضمن ارتقاء درصد برخورداری از آسفالت راه‌های روستایی شهرستان رودسر ، گام‌های مهمی در راستای رضایتمندی مردم شریف رودسر از عملکرد دستگاه‌های اجرایی ، بطور اخص اداره کل راه و شهرسازی گیلان برداشته شده و بارقه امید در بین آنان دمیده شده است .

لازم به ذکر است که عملیات زیرسازی بیش از 30 کیلومتر از راه‌های روستایی در جای جای شهرستان نیز به اتمام رسیده که انشاء ا... به فراخور تخصیص اعتبارات ، یکی پس از دیگری در آینده نزدیک آسفالت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز