خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه فجر در اصفهان انجام می‌شود؛

بهره برداری از ۶۰ طرح راه و شهرسازی در استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۵۴

۶۰ طرح عمرانی شامل ۵۷طرح راهداری و راهسازی، سه طرح توسعه و عمران شهری با اعتباری بیش از یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار و بیش از ۱۴ هزار واحد مسکن مهر به بهره برداری می رسد.

۶۰ طرح عمرانی شامل ۵۷طرح راهداری و راهسازی، سه طرح توسعه و عمران شهری با اعتباری بیش از یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار و بیش از ۱۴ هزار واحد مسکن مهر به بهره برداری می‌رسد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۲۳۴ کیلومتر راه احداثی، ۲۰۱ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت و ۸۴ کیلومتر راه روستایی که مهم‌ترین آن‌ها کنارگذر آران وبیدگل، باند دوم محور زرین شهر - شهرکرد، باند دوم طالخونچه - شهرضا، باند دوم اصفهان - اردستان، باند دوم موته - گلپایگان، کمربندی خمینی شهر، کمربندی جنوبی سمیرم و چهار خطه اصفهان - ورزنه است، آماده بهره برداری است.
محمود محمودزادهˈ در باره فعالیت‌های حوزه راهداری این اداره کل برای رفع نقاط پرحادثه اظهار کرد: عملیات ارتقاء سطح ایمنی تردد در حدود ۱۲ هزار کیلومتر از راه‌های استان اصفهان به صورت خط کشی، نصب علائم و تجهیزات ایمنی، آرام سازی و آشکارسازی انجام شده است.
به گفته وی در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این اداره کل تکمیل، احداثو ساماندهی۱۰ دستگاه پل و تقاطع غیر همسطح، دو دستگاه پل عابر پیاده و تصویب سه طرح جامع شهری شهرهای گلشن، شاپور آباد، گلپایگان را به مردم استان تقدیم می‌کند.
محمودزاده با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۱۹ واحد مسکن مهر نیز آماده افتتاح و بهره برداری است، اضافه کرد: از این تعداد ۱۰ هزار و ۲۶۹ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر، دو هزار و ۲۵۰ واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و یکهزار و ۵۰۰ واحد در بافت فرسوده تحویل متقاضیان خواهد شد.
وی میزان تسهیلات پرداختی به متقاضیان را سه هزار و ۸۴ میلیارد ریال عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز