خبرگزاری کار ایران

در ایام دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد:

بهره‌برداری از ۹ پروژه راه و شهرسازی در بابل

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۱۳

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر ۹ پروژه عمرانی در شهرستان بابل با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره راه و شهرسازی بابل گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر ۹ پروژه عمرانی در شهرستان بابل با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از بابل، زمان اکبرپور اظهار داشت: شهرستان بابل دارای هفت بخش، ۶۸۹ آبادی و ۵۸ هزار و ۹۰۵ خانوار است. وی با اشاره به اینکه طول راه‌های روستای بابل هزار و ۴۴ کیلومتر است، افزود: ۶۰۴ کیلومتر از راه روستایی آسفالت شده است.

اکبرپور اظهار داشت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر ۹ پروژه در حوزه شهرستان افتتاح می‌شود که سه پروژه آن در بخش لکه‌گیری و روکش آسفالت راه روستایی در سه محور جاده شهید صالحی و ۱۰ کیلومتر در مسیر جاده آمل به بابل جدید در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه ۹ پروژه بابل با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: آسفالت راه روستایی انارستان به‌طول دو کیلومتر، آسفالت راه روستایی فولادکلا به‌طول هزار و ۲۰۰ م‌تر، آسفالت راه روستایی قصاب‌زالکان به‌ طول ۸۰۰ متر، آسفالت راه محوطه گلزار شهدای سیاه‌کلامحله به ‌طول ۳۰۰ م‌تر، آسفالت راه محوطه گلزار شهدای بیشه سر به‌ طول ۳۰۰ متر است.

رئیس اداره راه و شهرسازی بابل بیان داشت: مرمت و ترمیم آسفالت راه محوطه گلزار شهدای رمنت به‌ طول ۱۰۰ متر، مرمت و تکمیل پل للوک به دهانه ۱۲ متر از جمله این پروژه‌هاست.

اکبرپور تصریح کرد: مسکن ۱۸۰ واحدی مهر ولایت با اعتبار هشت میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان با امکاناتی از قبیل درمانگاه، سالن ورزشی، مهد کودک و مسجد و مسکن ۸۰ واحدی مهر اوشیب با اعتبار سه میلیارد و ۹۳۶ میلیون تومان در دهه فجر افتتاح می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز