خبرگزاری کار ایران

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

راه اندازی کلینیک ویژه شیمی درمانی سرپایی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۱۵۳

وزارت بهداشت بر حضور نیروهای تمام وقت و راه اندازی کلینیک های ویژهدر بیمارستان ها تاکید دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از راه اندازی کلینیک ویژه شیمی درمانی سرپایی در شهرستان‌های گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت، جلسه‌ای با حضور معاون درمان، روسای بیمارستان‌ها، مدیران ستادی و کار‌شناسان سازمان‌های بیمه گر روز گذشته در سالن کنفرانس معاونت بهداشتی برگزار شد.

آشوبی، معاون درمان، از ورود تیم ارزیابی وزارت بهداشت به استان گیلان تا پایان آذرماه خبر داد و افزود: با توجه به اینکه تیم وزارتی تا پایان آذر، جهت ارزیابی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی در اجرای طرح تحول نظام سلامت وارد استان گیلان می‌شوند، تمامی روسای بیمارستان‌ها و سایرهمکاران باید قوانین و دستورالعمل‌های این طرح را بررسی و بازخوانی کنند تا بتوانند پاسخگوی سوالات تیم ارزیابی باشند.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌ها نباید در ارسال پرونده‌ها به سازمان‌های بیمه گر تاخیر داشته باشند، اظهار داشت: به کارگیری سیستم HISمناسب در بیمارستان‌ها در تسریع رسیدگی به اسناد بسیار موثر است و درصورت عدم ارسال به موقع، پرداختی‌ها کاهش خواهد یافت.

این مسئول، روسای بیمارستان‌ها را به عنوان رییس یک واحد مستقل عنوان کرد و افزود: روسای بیمارستان‌ها موظف هستند بر حضور به موقع پزشکان و کارکنان در بیمارستان‌ها نظارت بیشتری داشته باشند تا حقی اجحاف نشود.

آشوبی با بیان اینکه وزارت بهداشت بر حضور نیروهای تمام وقت و راه اندازی کلینیک‌های ویژه تاکید دارد، از روسای بیماستان‌ها و مدیران شبکه خواست تا در تهیه تجهیزات و امکانات درمانگاه‌ها و کلینیک‌های ویژه تلاش بیشتری داشته باشند.

معاون درمان علوم پزشکی گیلان از توزیع داروهای شیمی درمانی توسط داروخانه‌های دولتی خبر داد و افزود: مدیران شبکه‌های شهرستان‌ها جهت راه اندازی کلینیک ویژه شیمی درمانی سرپایی اقدام کنند تا از اعزام غیرضروری بیماران خاص به مرکز استان جلوگیری شود.

در این جلسه، آشوبی، «معصومه شیشه گران» را به عنوان مسئول بسته هتلینگ بیمارستان‌ها معرفی کرد.

در پایان حاضرین درجلسه به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز