خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت خبر داد:

بهره برداری از ۲۲ پل عابر پیاده تا پایان امسال

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۴۱۱

شهردار رشت از بهره برداری از ۲۲ دستگاه پل عابر پیاده مکانیزه تا پایان سال جاری در این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد ابراهیم خلیلی با اعلام این خبر اظهار کرد: تا پایان سال جاری در ۲۲ نقطه از معابر دارای سرعت بالای شهر رشت شامل کمربندی‌ها و معابر ورودی شهر و بعضی از خیابان‌های شریانی درجه دوم، تعداد ۲۲ دستگاه پل عابر پیاده مکانیزه(با آسانسور یا پله برقی) با جذب سرمایه گذار و با هزینه‌ای بالغ بر سیزده میلیارد تومان ساخته شده و به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این پل‌ها متناسب با شرایط آب و هوایی شهر رشت طراحی شده است، افزود: پل‌ها توسط سرمایه گذار بخش خصوصی ساخته می‌شود و به ازای هزینه انجام شده، سرمایه گذار به تعداد سال مشخصی از تبلیغات روی عرشه پل و چهار غرفه زیر پل استفاده می‌نماید و پس از آن می‌بایست تمامی پل‌ها را سالم به شهرداری تحویل دهد.

خلیلی تصریح کرد: ۹ دستگاه از این پل‌ها با پله برقی و پله معمولی توام بوده و ۱۳ دستگاه نیز مجهز به آسانسور است.

شهردار رشت گفت: برای ساخت این پل‌ها می‌بایست برق فشار قوی واقع در مسیر جمع آوری گردد که بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال هزینه جابه جایی این تاسیسات است.

خلیلی افزود: این پل‌ها شبانه روزی بوده و تامین برق، آب، نگهبانان شبانه روزی، نقاشی، دوربین‌های مداربسته، تعمیرات جزئی و کلی به عهده سرمایه گذار می‌باشد و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت نیز کلیه عملیات طراحی، اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر، مناقصه عمومی و جذب سرمایه گذار را به انجام رسانده است و در مرحله نخست برای ۱۶ نقطه، سرمایه گذار جذب گردیده و برای سایر نقاط نیز پس از برگزاری مرحله دوم مناقصه، سرمایه گذار مشخص خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز