خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری رشت:

نقاط فروش دام رشت در عید سعید قربان، سامان دهی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۲۳۰

با هماهنگی‌های بعمل آمده عرضه دام زنده با حضور اکیپ اداره کل دامپزشکی جهت تائید سلامت دام به بهترین شکل برای شهروندان انجام می‌شود و فروش هرگونه دام در سطح شهر ممنوع است.

مدیرعامل سازمان میادین و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری رشت از برنامه ریزی‌های لازم درباره ساماندهی فروش دام زنده در جایگاه‌های در نظر گرفته شده در ایام عرفه و عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مجتبی ماه پسند با اشاره به آمادگی این سازمان در روزهای عرفه و عید سعید قربان اظهار کرد: مکان عرضه دام زنده به منظور سهولت دسترسی شهروندان و رعایت عوامل بهداشتی، زیست محیطی و ارتقای منظر شهری در ۳ مرکز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان نقاط مختلفی از شهر را برای عرضه دام انتخاب کرده که دسترسی به آن آسان باشد، گفت: با در نظر گرفتن مقررات شهری، زیباسازی و ترافیکی نقاطی مشخص شده تا شهروندان با مراجعه به اینجایگاه دام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

ماه پسند، میدان انتظام کیلومتر ۴ جاده رشت به جیرده روبروی مرکز آموزشی استعدادهای درخشان میرزاکوچک به مساحت ۳ هکتار با ۱۲۰ جایگاه، جاده رشت به تهران جنب سازمان آرامستان‌های شهرداری با ۴۰ جایگاه و همچنین کشتارگاه صنعتی رشت در کمربندی سراوان به فومن جنب مجتمع فولاد را از مکانهای دایر شده عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان میادین و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری رشت با مهم بر شمردن سنت حسنه قربانی تصریح کرد: با هماهنگی‌های بعمل آمده عرضه دام زنده با حضور اکیپ اداره کل دامپزشکی جهت تائید سلامت دام به بهترین شکل برای شهروندان انجام می‌شود و فروش هرگونه دام در سطح شهر ممنوع است.

ماه پسند در پایان از شهروندان خواست تا با توجه به اطلاع رسانی‌های صورت گرفته جهت حفظ سلامت عمومی شهروندان و پیشگیری و کنترل بیش از ۸۵۰ عامل بیماری مشترک انسان و حیوان، جهت تهیه دام زنده مورد نیاز در ایام فوق از مراکز مشخص شده، اقدام و شهرداری را در ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهر و شهروندان یاری کنند.

وی با بیان اینکه در طول فعالیت، نظارت لازم جهت جلوگیری از تخلفات صورت می‌پذیرد خاطرنشان کرد: شهروندان اطمینان خاطر داشته باشند، تلاش این سازمان در راستای ارائه خدمات بهتر و گسترده‌تر از سنوات قبل، به طیف بیشتری از شهروندان، معطوف بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز