خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت؛

فرهنگسرای لاهیجان و آستارا راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۶۷۵

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از راه اندازی فرهنگسرای لاهیجان و آستارا همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: عملیات اجرای این ۲ طرح انجام شده و در مراحل پایانی قرار دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، امیرحسین طاهری با اشاره به نقش مهم اهالی فرهنگ و هنر در امید آفرینی جامعه اظهار کرد: هنر در ضمیر خود شادی و امید آفرینی را به همراه دارد.

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی و تعامل بیشتر جامعه هنری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تعامل، همراهی و هم فکری اصحاب هنر و رسانه با متولیان فرهنگی بازخورد خوبی خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و هنر در تزریق روحیه امید و نشاط به جامعه مؤثر هستند، گفت: فکر و اندیشه هنرمندان می‌تواند نشاط بالایی را برای جامعه به ارمغان بیاورد.

طاهری ادامه داد: در دهه فجر طرح و برنامه‌هایی شامل جشنواره فجر، جشنواره تجسمی هنر، رونمایی پوستر، افتتاحیه کتاب ملی فجر و نیز برنامه‌های دیگر در سطح مساجد با کمک کانون مساجد صورت می‌گیرد.

وی از راه اندازی فرهنگسرای لاهیجان و آستارا همزمان با هفته دولت خبر داد و افزود: عملیات اجرای این دو طرح انجام شده و در مراحل پایانی قرار دارد.

طاهری با اشاره به اینکه مؤسسه‌های فرهنگی چند منظوره حلقه اتصال مردمی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری هستند، گفت: از طریق این موسسه‌ها می‌توانیم برنامه‌های فرهنگی، هنری را در سطح استان گسترش دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان هدف از سفر خود به شهرستان‌ها را ارتباط بی واسطه با بدنه فرهنگ و هنر برشمرد و بیان کرد: از این طریق مسائل و مشکلات که در سطح ادارات وجود دارد پیگیری و مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به نقش مؤثر هنرمندان و اصحاب رسانه در شورانگیزی انتخابات افزود: وجود نمایندگان پر قدرت گیلان در مجلس شورای اسلامی سبب جذب بیشتر اعتبارات به سمت مؤسسه‌های هنری و فرهنگی گسیل می‌شود و می‌توان صدای ملت را واضح‌تر در سطح کشور منعکس کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز