خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه فومن:

رسالت بزرگ بانوان پاسداری از خون شهدا است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۸۸۹

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به نقش تاثیرگذار زنان در عرصه های مختلف جامعه گفت: رسالت بزرگ بانوان پاسداری از خون شهدا است.

به گزارش ایلنا از فومن، سرهنگ محسن جعفری در مراسم بزرگداشت ولادت حضرت زهرا (س) و مقام مادر در دهستان رودپیش فومن با اشاره به نقش تأثیرگذار زنان در عرصه‌های مختلف جامعه اظهار کرد: ایثارگری‌ها، صبر و مقاومت مادران و همسران شهدا الگویی برای نسل جوان است.

فرمانده سپاه فومن با اشاره به اینکه رسالت بزرگ بانوان پاسداری از خون شهدا است. افزود: مادران شهدا در دامن خود فرزندانی دلاور و از جان گذشته تربیت کردند بنابراین در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع جانانه در برابر دشمنان و موفقیت نظام اسلامی نقش محوری داشته‌اند.

وی با اشاره به نقش زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی زنان دوشادوش مردان در سنگر پشتیبانی نقش آفرین بودند و همچنان نیز راهنمایی‌های آنان حائز اهمیت است.

سرهنگ جعفری به نقش تأثیرگذار مادران در تربیت نسل جدید اشاره کرد و گفت: جوانان و نوجوانان باید بدانند که نسل گذشته چه حماسه‌هایی را در دوران جنگ تحمیلی برای دفاع از ناموس و شرف این کشور آفریدند.

وی با بیان این‌که بانوان بسیجی پاسداران بنیاد خانواده و عامل خنثی شدن فتنه دشمن هستند، ادامه داد: نقش بانوان در خدمت رسانی به بیماران کرونایی از ایام شیوع گسترده این ویروس، مناسبت‌های سیاسی و اجتماعی بر هیچکس پوشیده نیست و بیانگر انقلابی بودن زنان فومنی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز