خبرگزاری کار ایران

انتصابات جدید در حوزه ستادی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۱۳۶

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان طی حکمی رییس گروه های ” امور رسانه ” و ” امور فرهنگی ” را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، امیرحسین طاهری مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، طی حکمی «قاسم مصفا» را به عنوان «رییس گروه امور رسانه» و «حسین ابراهیمیان» را نیز به عنوان «رییس گروه امور فرهنگی» در حوزه ستادی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب کرد.

امیرحسین طاهری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این جلسه با اشاره به اهمیت و ضرورت ایجاد تحول بنیادین و انقلابی در ساختار معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل اظهار داشت: این امر، از انتظارت بنده و همچنین از خواسته‌های بحق اهالی فرهنگ و اصحاب رسانه است تا از رهگذر آن؛ بیش از حال حاضر، رضایتمندی اصحاب رسانه فراهم شود.

وی انجام فعالیت‌ها و تلاش‌ها همراه با داشتن نتیجه‌ای ملموس برای مردم و به طور مشخص اهالی فرهنگ و هنر را مورد تأکید قرار داد و گفت: ضمن اهتمام جدی با اصحاب رسانه استان، بهبود عملکرد و توسعه ظرفیت‌های کمی و کیفی در سایه تقویت هم‌افزایی‌ها، شاهد تحولاتی مثبت و رو به جلو خواهیم بود.

«قاسم مصفا» متولد ۱۳۶۰ در رشت و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت فرهنگی است. او از کارکنان رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با ۱۷ سال سابقه خدمت می‌باشد که از سال ۱۳۸۵ در حوزه روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان مشغول بوده است و از سال ۱۳۹۰ مسئولیت روابط عمومی این حوزه را بر عهده داشت.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز حسین ابراهیمیان را به عنوان «رییس گروه امور فرهنگی» منصوب کرد.

«حسین ابراهیمیان» از مهرماه ۱۳۹۳ تا شهریور ۱۴۰۱، معاونت فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان را بر عهده داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز