خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان بین‌المللی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۳۶۲

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بین‌المللی شدن جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان خبر داد و گفت: لاهیجان بستر میزبانی از هنرمندان خارجی و کشورهای منطقه را دارد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، محمود سالاری در اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان اظهار کرد: فرهنگ و هنر گیلان پشتوانه غنی و تاریخی دارد که در بخش‌های مختلف حرف برای گفتن دارند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری گیلان در بخش‌های مختلف افزود: جشنواره ملی تئاتر شهروند لاهیجان مبنای شکوفایی استعدادها و خلق پدیده‌ها در این بخش است.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد با بیان اینکه تئاتر هنر ارزشمند و اثرگذاری در بخش فرهنگ سازی است، گفت: آموزش و آگاه سازی موضوعات مختلف در از ریل تئاتر و هنر می‌گذرد.

سالاری با اشاره به جایگاه هنر و تئاتر در مقوله فرهنگ سازی بیان کرد: نهادینه کردن فرهنگ در سایه هنر معنا پیدا می‌کند و جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان فرصتی ارزشمند در این بخش است.

وی از بین المللی شدن جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان خبر داد و افزود: لاهیجان بستر میزبانی از هنرمندان خارجی و کشورهای منطقه را دارد و تلاش می‌کنیم در آینده نزدیک این اتفاق رقم بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز