خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار هشتمین جشنواره تئاتر شهروند در لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۴۱۶

با حرکت کارناوال هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان امروز از جلوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان و با اجرای نمایش سین مثل سرباز این جشنواره رسما افتتاح شد .

به گزارش ایلنا از لاهیجان، با حرکت کارناوال هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان امروز  از جلوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان و با عبور از خیابان های شهید کریمی و انقلاب در پارک بعثت (باغ ملی) با اجرای نمایش سین مثل سرباز این جشنواره رسما افتتاح شد .

سعید آگشته، شهردار و دبیر هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان افزود: موضوعات شهروندی، شعار سال، آسیب های اجتماعی، ترویج کتاب و کتابخوانی از موارد مورد توجه این دوره از جشنواره است. از ۳۱۰ طرح و ایده رسیده به این جشنواره پس از ارزیابی هیات داوران، ۱۵ نمایش برای اجرا در بخش مسابقه و پنج نمایش در بخش کودک پذیرفته شده است.

وی گفت:  پارک بعثت، پارک رفتگر، حاشیه استخر، بوستان هنر، بام سبز، باغ نارنج و محوطه جلوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان محل‌های تعیین شده برای اجرای نمایش‌های این جشنواره هستند.
شهردار لاهیجان افزود: تئاترهای خیابانی یک سوء تفاهم کوچیک، توهم، تمنای صلح، گمشده، دوست واقعی کیه؟، کچول و دنیای مجازی، ویلچر، سین مثل سرباز، معامله، جادوگر شهر زباله‌ها، این مکان مجهز به دوربین مدار بسته می‌باشد، چاه، بوق بوق، آبی که قطع شد و من را بیکار کرد، سایه مرگ، ۳+۷، مستاجر، افسانه، کلاه گشاد و تر و خشک تفکیک ؛ از نمایش‌های این دوره از جشنواره است که به مدت سه روز برای مردم اجرا می‌ شوند.

وی گفت: قطب الدین صادقی، کوروش زارعی و نادر برهانی مرند به عنوان داوران هشتمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان معرفی شده اند.
 هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان و با مشارکت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از ٢٥ تا ٢٨ مردادماه جاری در هشت نقطه شهر لاهیجان برگزار می شود.

آغاز به کار هشتمین جشنواره تئاتر شهروند در لاهیجان  آغاز به کار هشتمین جشنواره تئاتر شهروند در لاهیجان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز