خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی جشنواره تئاتر خیابانی شهروند خبر داد:

اجرای ۲۰ نمایش در هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۸۵۲

دبیر اجرایی هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند از اجرای ۲۰ نمایش به مدت سه روز در هشت نقطه شهر لاهیجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، نگار نادری گفت: هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از چهارشنبه (۲۵ مرداد) آغاز و هشت نقطه از شهر لاهیجان میزبان بازیگران عرصه تئاتر است.

دبیر اجرایی هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند تصریح کرد: پارک بعثت، پارک رفتگر، حاشیه استخر، بوستان هنر، بام سبز، باغ نارنج و محوطه جلوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان محل‌های تعیین شده جهت اجرای نمایش‌هاست.

وی یادآور شد: از ۳۱۰ طرح و ایده رسیده به این جشنواره پس از ارزیابی هیات داوران، ۱۵ نمایش جهت اجرا در بخش مسابقه و پنج نمایش در بخش کودک پذیرفته شد.

نادری افزود: تمنای صلح، گمشده، توهم، دوست واقعی کیه؟، یک سوء تفاهم کوچیک، کچول و دنیای مجازی، ویلچر، سین مثل سرباز، معامله، جادوگر شهر زباله‌ها، این مکان مجهز به دوربین مدار بسته می‌باشد، چاه، بوق بوق، آبی که قطع شد و من رابیکار کرد، سایه مرگ، ۳+۷، مستاجر، افسانه، کلاه گشاد، تر خشک تفکیک از نمایش‌های این دوره از جشنواره است که به مدت سه روز طی روزهای ۲۵، ۲۶ و ۲۷ مرداد برای مردم اجرا می‌شود.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان؛ قطب الدین صادقی، کوروش زارعی و نادر برهانی مرند به عنوان داوران هشتمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان معرفی شدند.

دبیر اجرایی هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان اضافه کرد: موضوعات شهروند، شعار سال، آسیب های اجتماعی، ترویج کتاب و کتابخوانی از موارد مورد توجه این دوره از جشنواره است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز