خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت آبفای گیلان:

دستگاه‌های تصفیه آب خانگی جمع‌آوری شود / کیفیت و سلامت آب شرب بالا است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۶۷۹

معاون آبفای گیلان در پی توضیحات خود بر جمع آوری دستگاه‌های تصفیه خانگی تاکید کرد و افزود: این دستگاه‌ها املاح مفید و الزامی برای بدن، مانند آهن و منیزیم را از آب آشامیدنی می‌گیرند.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل دیوان محاسبات استان گیلان و هیأت همراه از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در تصفیه خانه بزرگ آب گیلان میزبان امیر نبی زاده حقیقی مدیرکل دیوان محاسبات استان و هیأت همراه بود.

در ابتدای این نشست؛ در خصوص فرایند استحصال، تولید، تصفیه و توزیع آب شرب در سطح استان توسط سرمایه گذار پروژه توضیحاتی ارائه شد.

در ادامه مازیار غلام‌پور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای گیلان؛ با ابراز خرسندی از حضور میهمانان در پاسخ به سئوال مدیرکل دیوان محاسبات استان در خصوص کیفیت و سلامت آب شرب گیلان گفت: آب خام تصفیه خانه بزرگ گیلان از ۲ منبع سد شهر بیجار و سفید رود تامین می‌شود، آب تصفیه و توزیع شده طبق سنجش‌های روزانۀ مرکز بهداشت استان و آزمایشگاه‌های شرکت از سلامت و استاندارد بالایی برخوردار است.

غلام پور؛ در پی توضیحات خود بر جمع آوری دستگاه‌های تصفیه خانگی تاکید کرد و افزود: این دستگاه‌ها املاح مفید و الزامی برای بدن، مانند آهن و منیزیم را از آب آشامیدنی می‌گیرند.

در ادامه این نشست توضیحاتی در خصوص بهای تمام شده تولید و فروش آب شرب و همچنین پروژه‌های در حال انجام توسط شرکت ارائه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز