خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد گیلان:

وضعیت اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد در گیلان مطلوب است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۴۵۳

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه نسبت به سایر استان‌ها از اشتغال خوبی برخوردار هستیم، گفت: آمادگی داریم سایه بیکاری و فقر را از سر مردم گیلان دور کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، عباس اهرابی امروز در جشن خودکفایی ۵ هزار مجری طرح‌های اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان با بیان اینکه از سال ۱۳۹۶ جشن اشتغال نداشتیم و یکی از دغدغه‌های مسئولین خروج و خودکفایی مددجویان کمیته امداد بود گفت: یکی از استان‌هایی هستیم که ۵ هزار نفر از مددجویان را خودکفا کرده‌ایم.

مدیرکل کمیته امداد گیلان افزود: اگرچه این ۵ هزار نفر خودکفا شده اند اما حمایت‌های کمیته امداد تا حد توان در زندگی آنها وجود خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فقر زیادی زیر چتر سرسبز گیلان نهفته است اما جز استان‌هایی هستیم که نسبت به سایر استان‌ها از اشتغال خوبی برخورداریم ادامه داد: این مهم جز با همکاری همه مسئولان ملی و استانی میسر نبود.

اهرابی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۱۰ میلیارد تومان جذب داشتیم اما در سال ۱۴۰۱، بالغ بر هزار و صد میلیارد تومان جذب داشتیم افزود: برای سال ۱۴۰۲ آمادگی داریم سایه بیکاری و فقر را از سر مردم گیلان دور کنیم.

وی با بیان اینکه در سه سال اخیر چند صنعت از جمله ابریشم که در حال فراموشی بود را احیا و خرید تضمینی کردیم تصریح کرد: هزار و ۱۱۱ نهال چوب اصلاح شده بین مددجویان توزیع شد تا این صنعت نیز به چرخه بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز