خبرگزاری کار ایران

انهدام باند سارقان سابقه دار در تالش

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۴۴۵

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری و انهدام باند ۳ نفره سارقان سابقه دار در این شهرستان خبر داد و گفت: سارقان سابقه دار پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا از تالش،سرهنگ محمد رستمی بیان کرد: در پی گزارش‌های دریافتی در خصوص سرقت‌های مختلف طی ماه‌های گذشته در سطح شهرستان تالش، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ رستمی افزود: با توجه اظهارت شکات و تحقیقات میدانی صورت گرفته، اعضای باند ۳ نفره سارقان این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تالش از اعتراف این افراد به ۵ فقره سرقت کابل برق و یک فقره سرقت از منزل خبر داد و گفت: سارقان ۳۲، ۴۱ و ۴۸ ساله سابقه‌دار پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و روانه زندان شدند.

وی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی، عزم همگانی را می‌طلبد، افزود: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای نا امن برای آنها و از طرفی ارتقا سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

رستمی بر رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تاکید کرد و ادامه داد: پلیس برای تأمین امنیت و ارتقا احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز