خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر خبر داد:

دستگیری باند کلاهبرداران حرفه ای در رامسر

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۴۵۵

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری باند کلاهبرداران حرفه ای با 980 میلیون ریال کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ علی قیصری در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع 2 فقره کلاهبرداری در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی،ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری 11، موفق به شناسایی یک باند 4 نفره در این ارتباط شدند.

سرهنگ قیصری، خاطرنشان کرد: متهمان با وعده فروش زمینی که در آن گنج پنهان شده با دریافت مبلغی به عنوان پیش پرداخت، مالباختگان را به سرزمین های مورد نظر برده و سپس با ایجاد نقص فنی در خودروی آنان از محل متواری می شدند.

فرمانده انتظامی رامسر در ادامه اظهار داشت: متهمان تاکنون به 2 فقره کلاهبرداری به مبلغ 980 میلیون ریال اعتراف کردند و پس از هماهنگی های قضائی در بازرسی از مخفیگاه آنان 261 عدد سکه جعلی با طرح دوره هخامنشی و 144 برگ اسکناس یکصد دلاری تقلبی کشف شد .

متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی با قرار وثیقه از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز