خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی رشت خبر داد؛

بازداشت عاملان خاموشی های رشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۶۱۱

فرمانده انتظامی رشت از شناسایی و دستگیری سارقان سابقه‌دار کابل برق با ۲۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و افزود: سارقان ۲۲ و ۲۵ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

به گزارش ایلنا از رشت،فرمانده انتظامی رشت از شناسایی و دستگیری سارقان سابقه‌دار کابل برق با ۲۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی اظهار داشت: پیشگیری و مقابله با سرقت نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم است.

وی در ادامه با بیان اینکه طی هفته‌های اخیر با توجه به وقوع چند فقره سرقت کابل برق به صورت سریالی در سطح شهرستان رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران کلانتری ۱۳ رشت حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی، ۲ نفر را در حال سرقت کابل برق مشاهده که این افراد به محض رویت پلیس اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از اعتراف سارقان سابقه‌دار به ۲۵ فقره سرقت کابل برق در نقاط مختلف شهرستان رشت خبر داد و بیان داشت: سارقان ۲۲ و ۲۵ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آن‌ها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، خاطرنشان کرد: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز