خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقه عکاسی از بناهای تاریخی و فضاهای گمشده شهر رشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۰۱۷

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری رشت گفت: حوزه بازآفرینی سازمان عمران، در نظر دارد نخستین دوره مسابقه عکس از بناها و محورهای تاریخی شهررشت را به مناسبت روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی برگزار کند.

به گزارش ایلنا از رشت، پیمان پارسا با اعلام این خبر گفت: حوزه بازآفرینی سازمان عمران، در نظر دارد نخستین دوره مسابقه عکس از بناها و محورهای تاریخی شهررشت را به مناسبت روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی برگزار کند.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری رشت افزود: این مسابقه با هدف مستندسازی معماری فاخر گیلان صورت می‌گیرد و محورها و موضوعاتی همچون؛ تک بناهای ارزشمندتاریخی، محورها و گذرهای تاریخی وراسته‌های بازارسنتی شهررشت را در بردارد.

وی با بیان اینکه شرکت در مسابقه برای تمامی هنرمندان و علاقه مندان به عکاسی آزاد است، اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند در بازه زمانی ۱۰فروردین ماه تا سوم اردیبهشت ماه، آثار خود را ارسال نمایند.

پیمان پارسا افزود: ۳تن از اساتید حوزه عکاسی، آثار ارائه شده را بررسی نموده و تصاویر منتخب ششم اردیبهشت ماه به نمایش عموم درمی آید.

آیین نامه مسابقه عکاسی از بناهای تاریخی و فضاهای گمشده شهر:

-شرکت در مسابقه برای تمامی هنرمندان و علاقه مندان به عکاسی آزاد است.

-هرعکاس می‌تواند حداکثرهفت (۷) قطعه عکس به صورت سیاه و سفید یا رنگی با دوربین یا موبایل در این مسابقه ارسال نماید.

-عکس‌ها می‌بایست با فرمت JPG در اندازه ضلع بزرگ حداقل ۱۲۸۰ مگاپیکسل و حداکثرحجم فایل ۲MB بروی سایت مسابقه بارگذاری شوند.

-دریافت آثار از طریق آدرس ایمیل Bazafarinishahri.rasht@gmail.com و در مهلت مقرر امکان‌پذیر است.

-شرکت کنندگان موظفند در صورت راه‌یابی آثار به نمایشگاه، اصل فایل را با کیفیت مناسب برای چاپ۷۰*۵۰ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰DPI برای دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند.

-عکسهای ارسالی، نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، قاب، تاریخ، واترمارک، لوگو یا هرگونه نشانه‌های تصویری باشند.

-آثار ارسالی نبایددر مسابقه‌های دیگری شرکت کرده باشند.

-تمام عکس‌ها باید دارای توضیحات باشند و اطلاعات مربوط به مکان، زمان عکسبرداری و محورمسابقه و نام ونام خانوادگی شماره تماس شرکت کننده هنگام بارگذاری در ایمیل مسابقه درج گردد.

-ارسال عکس‌ها توسط شرکت کننده به منزله اعلام مالکیت عکس است و برگزارکننده هیچ گونه مسئولیتی در خصوص‌عدم رعایت مالکیت معنوی عکس‌ها ندارد.

-سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری رشت، حق استفاده از عکس‌های ارسالی به مسابقه را در کلیه نشریات، مطبوعات، سایت‌های اینترنتی و سایت شهرداری رشت و… را داشته و به نمایش درآوردن آن‌ها در سایرمکان هادر داخل و خارج از کشور را با حفظ حقوق معنوی عکس برای خود محفوظ نگه می‌دارد.

-به صاحبان آثار راه یافته به نمایشگاه مبلغ ۲۰۰ هزارتومان به عنوان حق التصویر پرداخت خواهد شد.

-ارسال آثار به معنای پذیرش تمامی مقررات این مسابقه و تصمیم گیری در مورد مسائل پیش بینی نشده به عهده برگزارکننده است.

جوایز:

لوح تقدیر به همراه جوایز نقدی:

نفراول: ۷ میلیون تومان

نفردوم: ۵میلیون تومان

نفرسوم: ۳ میلیون تومان

هیات داوران:

- رضا گلچین

- علی رضا عزتی

- حسین حدائقی

گاه شمارمسابقه:

مهلت ارسال آثاراز ۱۰ فروردین تا سوم اردیبهشت۱۴۰۲ داوری در روز ۵ اردیبهشت.

برگزاری نمایشگاه و اعلام نفرات برنده: روز چهارشنبه ششم اردیبهشت

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز