خبرگزاری کار ایران

راه اندازی نیروگاه مولد مقیاس کوچک آستانه‌اشرفیه توسط دادگستری

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۴۶۳

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان از راه اندازی نیروگاه مولد مقیاس کوچک آستانه اشرفیه توسط اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، احمد آقایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان از راه اندازی نیروگاه مولد مقیاس کوچک آستانه اشرفیه توسط اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری خبر داد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با بیان اینکه کشتارگاه مرغ کیسوم یکی از واحدهای تولیدی موثر در رونق اقتصادی و رفع محرومیت‌زدایی در شهرستان آستانه اشرفیه محسوب می‌شد، اظهار داشت: در سال‌های گذشته به دلیل‌ عدم توازن اقتصادی این شرکت نتوانست به کار خود ادامه دهد و به مرحله ورشکستگی رسید.

آقایی با اشاره به اینکه اقدامات متعددی در راستای حفظ و اداره اموال این کشتارگاه توسط اداره تصفیه و امور ورشکستگی صورت گرفت که یکی از آنان بازسازی و تعمیر نیروگاه مولد برق مقیاس کوچک بود، گفت: چندین دستگاه ژنراتور برق در سالیان گذشته از کشور آلمان خریداری شده بود که به دلیل‌عدم توجه دچار فرسودگی شده و عملا استفاده‌ای از آن‌ها صورت نمی‌گرفت.

وی با بیان اینکه با مدیریت اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری و با همکاری شرکت سهامی برق منطقه‌ای استان این دستگاه‌ها هم اکنون بازسازی و احیا شده‌اند، تصریح کرد: این ژنراتورها از شهریور ماه به طور آزمایشی شروع به کار نموده و حدود ۷/۱ مگاوات برق تولید کرده و در حال حاضر آماده بهره برداری بخش‌های خصوصی و دولتی هستند.

آقایی در پایان خاطرنشان کرد: ژنراتورهای موجود موجب سرمایه‌گذاری و اشتغال نیروهای بومی شده و به جهت تولید برق در محل مصرف، تلفات انرژی را به حداقل می‌رساند و همچنین بخش‌های دولتی و خصوصی می‌توانند در راستای رفع مشکلات برق خود این دستگاه‌ها را اجاره نموده و از آن بهره‌مند گردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز