خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان:

غفلت ورزی مهم ترین منشا گرایش به مواد مخدر است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۳۵۳

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه اعتیاد به مواد مخدر بزرگ ترین معضل جوامع بشری است تصریح کرد: مواد مخدر یکی از 4 منبع بحران در دنیا تلقی شده و بخش عظیمی از جامعه بشری با آن درگیر است.

به گزارش ایلنا از رشت، سومین نشست کمیته حقوقی قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با اشاره به اینکه اعتیاد به مواد مخدر بزرگ ترین معضل جوامع بشری است تصریح کرد: مواد مخدر یکی از 4 منبع بحران در دنیا تلقی شده و بخش عظیمی از جامعه بشری با آن درگیر است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: غفلت ورزی مهم ترین منشا گرایش به مواد مخدر است و زیان بارترین رفتار بشری تلقی می شود.

آقایی با بیان اینکه 70 درصد پرونده ها در شش ماه اول سال جاری پیرامون مواد مخدر در دستگاه قضایی تشکیل شده است گفت: میزان پرونده های مواد مخدر نسبت به سال گذشته با کاهش 21 درصدی همراه بوده است.

وی با اشاره به اینکه استان گیلان مسیر ترانزیتی برای حمل مواد مخدر است اظهار داشت: نیروهای امنیتی و دستگاه قضایی با جدیت و قاطعیت با قاچاقچیان مواد مخدر در چارچوب قانون برخورد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز