خبرگزاری کار ایران

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی گلستان خبر داد؛

بررسی آخرین وضعیت اجرای پروژه کاهش ضایعات در استان گلستان

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۱۷۳

باتوجه به اینکه ضایعات یکی از عوامل بهره وری در واحد های صنعتی است، شرکت شهرک های صنعتی گلستان در سالجاری اقدام به اجرای طرح کاهش ضایعات در صنایع لبنی کرد.

گرگان: معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی گلستان از بررسی روند اجرای پروژه کاهش ضایعات در صنایع لبنی گلستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از گرگان، سیدرضا مسلمی عقیلی در نشست با عامل و ذی نفعان خوشه فرآورده های لبنی اظهار داشت: باتوجه به اینکه ضایعات یکی از عوامل بهره وری در واحد های صنعتی است، شرکت شهرک های صنعتی گلستان در سالجاری اقدام به اجرای طرح کاهش ضایعات در صنایع لبنی کرد.

به گفته وی این طرح که هم اکنون برای ۱۵ واحد صنعتی در حال انجام بوده که می تواند نتایج مطلوبی برای صنعت لبنیات استان به همراه داشته باشد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان یادآور شد: اجرای این طرح همچنین می تواند قدرت رقابت واحد های لبنی را به منظور کاهش قیمت تمام شده محصول افزایش دهد.

در این نشست که با حضور عامل توسعه خوشه فرآورده های لبنی گلستان و مشاورین صنعتی برگزار شد، مقرر شد مشاورین پروژه نسبت به ارائه برنامه های عملیاتی جهت کنترل و کاهش ضایعات و سنجش اثر بخشی پروژه مذکور اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز