خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان گلستان:

کارگر از عناصر مهم تولید و اقتصاد است

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۹۱۱

کارگر از عناصر مهم تولید و اقتصاد است و هیچ سرمایه‌دار و سرمایه‌گذاری نمی‌تواند بدون نیروی انسانی موفق شود / هر چه کارگران توانمندتر و حرفه‌ای‌تر باشند به اقتصاد جامعه کمک بیشتری خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه وضعیت اقتصادی جامعه بر روی ایمان انسان تاثیر می‌گذارد، گفت: مهم بودن وضعیت اقتصاد جامعه را می‌توان به اختصاص شعارهای چند سال اخیر رهبری به اقتصاد ارتباط داد.

به گزارش ایلنا از گلستان، آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی شامگاه روز گذشته شنبه ۶ اردیبهشت در دیدار با نمایندگان جامعه کارگری گلستان با تبریک هفته کار و کارگر به همه دست اندرکاران مسائل اقتصادی و کار و تلاش، اظهار داشت: کارگر از عناصر مهم تولید و اقتصاد است و هیچ سرمایه دار وسرمایه گذار نمی‌تواند بدون نیروی انسانی موفق شود.

وی با بیان اینکه دشمن اقتصاد کشور را مورد هدف قرار داده است، افزود: دشمن جنگ اقتصادی را برای از پای درآوردن ملت نشانه گرفته و مردم باید هوشیارانه عمل نمایند.

وی با انتقاد از برنامه‌های اقتصادی کشور در دولت گذشته گفت: برنامه‌های دولت گذشته به سمت واردات محوری هدایت می‌شد در صورتی که باید به سمت تولید محوری حرکت می‌کرد.

آیت الله نور مفیدی اظهار داشت: اقتصاد در گذشته برای سرپا نگه داشتن کارگران چینی برنامهٔ بیشتری داشت و در روند حرکتی‌شان برنامه‌ای برای ثبات کارگران کشورمان دیده نمی‌شد.

وی از مردم به خصوص کارگران خواست با صبوری و همدلی برای موفقیت دولت همکاری نمایند و در ادامه تصریح کرد: برون رفتن از این شرایط که به این دولت تحمیل شده است همانند یک معجزه است.

نماینده مردم گرگان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه کارگر و کارفرما باید همانند تکه‌های پازل در کنار یکدیگر قرار بگیرند، افزود: کارگر به تنهایی نمی‌تواند اثر گذار باشد و استعداد بدون سرمایه به هدر خواهد رفت.

نورمفیدی بیان داشت: هر چه کارگران توانمند‌تر و حرفه‌ای‌تر باشند به اقتصاد جامعه کمک بیشتری خواهند کرد.

وی با انتقاد از برخی ناملایمتی‌ها نسبت به دولت تدبیر و امید گفت: انتظار می‌رفت مردم در انصراف از ثبت نام یارانه‌ها همراهی بیشتری داشته باشند که متاسفانه این اتفاق رخ نداده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان با تاکید بر اینکه مبلغی حدود هزار ۸۰۰ میلیارد تومان سهم افرادی بود که از دریافت یارانه انصراف دادند در صورتی که فقط در بخش درمان نزدیک به ۵ هزار میلیارد اعتبار نیاز بود که متاسفانه میسر نشد.

وی در پایان از کارگران خواست به سمتی حرکت کنند که توانمند‌تر و حرفه‌ای‌تر شوند و دوشادوش کارفرما‌ها به اقتصاد کشور کمک نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز