خبرگزاری کار ایران

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی گلستان خبر داد:

افزایش ۳۶ درصدی مشارکت‌های مردمی در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۱۹۴

در سال ۹۲ اداره کل بهزیستی استان با حضور چشمگیر و پررنگ خود در میان مردم و حمایت رسانه ها و مطبوعات توانست، جلب مشارکت‌های مردمی، خیرین و نیکوکاران را به ۳۶ درصد افزایش دهد.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان گلستان با بیان اینکه مشارکت‌های مردمی در سال گذشته افزایش داشته است، گفت: در سال ۹۲ اداره کل بهزیستی استان با حضور چشمگیر و پررنگ خود در میان مردم و حمایت رسانه‌ها و مطبوعات توانست، جلب مشارکت‌های مردمی، خیرین و نیکوکاران را به ۳۶ درصد افزایش دهد.

به گزارش ایلنا از گرگان، «حبیبه اخلاقی» اظهار داشت: بهزیستی استان گلستان در سال گذشته در مجموع بیش از ۲۴.۸ میلیارد ریال مشارکت‌های مردمی را بصورت نقدی، غیرنقدی و خدماتی از میان مردم، خیرین و نیکوکاران عزیز جذب نمود که از این مقدار ۱۱.۱۳میلیارد ریال آن بصورت غیرنقدی، ۱.۴۸۵میلیارد ریال بصورت خدماتی و۱۲.۱۹۷میلیارد ریال مابقی بصورت نقدی بودکه نسبت به سال گذشته ۳۶درصد رشد را نشان می‌دهد(۴۱درصد رشد نقدی، ۳۴درصد غیرنقدی و۱۷درصد خدماتی).

وی در ادامه با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی جزء دستگاه‌های خدمات رسانی دولت است، اظهار داشت: این اداره کل اقدامات بسیار مناسبی را در زمینه‌های حمایت از اقشار آسیب پذیر تاکنون انجام داده است.

معاون مشارکت‌های مردمی، سازمان بهزیستی را از مهم‌ترین متولیان امور اجتماعی در تقویت معیشت و افزایش رفاه زندگی مددجویان واقشارآسیب پذیرجامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: مشارکت‌ها و کمک‌های جذب شده در زمینه‌های مختلف به‌ویژه مساعدت مالی، مسکن، ایجاداشتغال، بهداشت و درمان مددجویان و… هزینه می‌شود که در استان گلستان هم اکنون بیش از ۱۸۱ هزار نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند.

در پایان اخلاقی در زمینه اجرای طرح شکرانه سلامت در استان گفت: این طرح یکی از برنامه‌های سازمان بهزیستی برای جلب و جذب مشارکت بیشتر ارگان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی است که با استقبال قابل توجهی ازشهروندان نیزمواجه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز