خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در گلستان:

دولت باید جانبازان را مورد توجه و عنایت بیشتر قرار دهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۰۳۶

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: با توجه به جهاد و جنگی که جانبازان درگیر آن هستند، دولت با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید آنان را مورد توجه و عنایت بیشتر قرار دهد.

به گزارش ایلنای گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی عصر امروز( ۲۶ آبان) در حاشیه بازدید از مجتمع فرهنگی، رفاهی و توانبخشی جانبازان گلستان اظهار کرد: جنگ تحمیلی تمام شده اما عرصه نبرد هیچ‌وقت برای بازماندگان آن روزهای نبرد و حماسه خالی نیست.‌

وی بیان کرد: با توجه به جهاد و جنگی که جانبازان درگیر آن هستند، دولت با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید آنان را مورد توجه و عنایت بیشتر قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: شهدا در میدان جنگ و نبرد، به شهادت رسیدند ‌اما جانبازان دوران بسیار سختی را پشت سرمی‌گذرانند که تحمل آن بسیار سخت و دشوار است.

آیت‌الله نورمفیدی در ادامه به روند ساخت این مجتمع اشاره کرد و افزود: این مکان فرهنگی، رفاهی و توانبخشی از نیازهای اساسی جامعه هدف استان بود که دولت با تصویب و تخصیص اعتبارات لازم، توجه خوبی به تکمیل این پروژه کرد.

وی ادامه داد: این مجتمع می‌تواند آرامش روحی، روانی و نشاط معنوی برای جانبازان را به ارمغان بیاورد.جانبازان دوران دفاع مقدس با وجود آسیب‌های متعدد جسمی ناشی از جراحت، در تعهد همیشگی برای نبرد با دشمنان اسلام و انقلاب هستند.

مجتمع فرهنگی، رفاهی و توانبخشی جانبازان گلستان در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در پنج طبقه احداث شده است.

این مجتمع اکنون در پیشرفت ۹۵ درصدی دارد و علاوه بر اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریالی هزینه شده، تکمیل آن به ۳۰۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز دارد.

این مجتمع دارای استخر، سونا (خشک و بخار)، جکوزی، حوضچه‌های ویژه جانبازان بالای ۷۰ درصد با امکان حضور با ویلچر در آب، سالن تیراندازی و بدنسازی در مجموع به مساحت ۱۰۰۰۰ مترمربع، آمفی تئاتر، ۱۳ واحد سوئیت، رستوران و بخش‌های مختلف دیگر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز