خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گلستان:

پرداخت تسهیلات بانک کشاورزی باید با هدف سرمایه گذاری باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۸۸۸

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: پرداخت تسهیلات بانک کشاورزی باید با هدف سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و بهبود تولید و اشتغال در این بخش ارائه شود.

به گزارش ایلنای گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار با رئیس بانک کشاورزی گلستان گفت: توجه به حفظ آب و خاک از مهم ترین مسئله در بخش کشاورزی است و  باید در این راستا قضایا را ریشه‌ای بررسی کنیم تا مشکلات اساسی برطرف شود.

وی تصریح کرد: باید توجه کرد که خاک، آب و هوای استان گلستان برای کشت چه محصولی مناسب است و در این زمینه مطالعات لازم انجام شود تا رشد بیش از پیش را در بخش کشاورزی شاهد باشیم.

وی در ادامه کشاورزی را از مسائل بسیار مهم و حساس در هر جامعه ای  برشمرد و گفت: اینکه جامعه ما یک جامعه کشاورزی است از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به استفاده  بی رویه از آب های زیرزمینی برای  کشاورزی در استان، گفت: در حال حاضر با تکیه بر آبیاری سنتی، بی رویه از آب‌های زیرزمینی استفاده  می‌شود و این موضوع می‌بایست با جدیت مورد توجه مسئولین و کارشناسان امر کشاورزی کشور و استان قرار گیرد.

آیت الله نورمفیدی در ادامه ارائه  تسهیلات بانکی به کشاورزان را از عوامل مهم تجهیز سرمایه در بخش کشاورزی برشمرد و گفت: در بحث پرداخت تسهیلات به بخش کشاورزی به شکلی اصولی در جهت حرکت به سمت تقویت کشاورز و افزایش تولید  گام برداشته شود و از دادن تسهیلات بدون ضابطه و غیر کارشناسی پرهیز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز