خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گلستان:

جزیره آشوراده بعد از 20 سال پیگیری بنده هنوز به جایی نرسیده است / در شمال استان بسیاری از روستاها حتی آب هم ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۳۹۱

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: خلیج گرگان در حال از بین رفتن است و جزیره آشوراده نیز بعد از 20 سال پیگیری بنده هنوز به جایی نرسیده است و زهکشی زمین‌های کشاورزی استان هم انجام نشده است.

به گزارش ایلنای گلستان، آیت الله سیدکاظم  نورمفیدی در دیدار با مدیرکل توزیع فرآورده های نفتی کشور گفت: مشکل اساسی کشور، مسائل اقتصادی است و اگر این مسائل حل شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. باید ببینیم اساس مشکلات کشور کجاست که یکی یکی این مسائل را حل کنیم و به جلو پیش ببریم.

وی با اشاره به اینکه گلستان، استان کشاورزی است، گفت: کشاورزی به دو ماده اصلی خاک و آب نیاز دارد، متاسفانه هم خاک و آب این استان در حال از بین رفتن است. حل این مسائل و مشکلات باید در اولویت دولت و مسئولان باشد تا در توسعه استان موثر باشد.

امام جمعه گرگان با اشاره به منابع خدادادی و طبیعی استان، گفت: گلستان به رغم وجود این منابع خدادادی استان فقیری است و نباید به ظاهرش نگاه کرد، در شمال استان، بسیاری از روستاها حتی آب هم ندارند.

وی افزود: مشکل شرکت پتروشیمی استان بعد از 18 سال با سرمایه گذاری هلدینگ خلیج فارس حل شد.

آیت الله نورمفیدی با اشاره آیات قرآن کریم، گفت: ایمان و عمل صالح وسیله رسیدن به بهشت است، عمل صالح بنده بیان کردن مطالب قرآن کریم، خداوند متعال و ائمه معصومین (ع)است و عمل صالح مسئولان حل مشکلات کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز